donderdag 4 mei 2017

Week 18

Hallo allemaal,

Helaas waren alle blogger foto's echt weg en heb ik de foto's  die ik nog wel had opnieuw geplaatst. Bedankt voor het meedenken!
Maar ik had een leuke  pleister op de wonder want ik kreeg mijn pakketje van Rosina! (Zie mijn sidebar). Dus binnenkort laat ik zien wat ik gemaakt heb. Zulke mooie spulletjes! !
Maar het is vandaag weer donderdag en dus kerstkaartendag. Dit keer doe ik weer mee. Geen grappig kaartje maar een " gewone" bijdrage.


 Alle materialen zijn weer van MD.

Deze kaart doet mee bij:
52WeekstoChristmas # week 18 en challenge;
Marianne Design KreaDivas # 33 alles mag, optie dieren
Marianne Design Divas #16 alles mag ,

Iedereen een hele fijne dag!

Groetjes,
Afke

16 opmerkingen:

  1. Leuk en lief kerstkaartje!
    Groetjes Anita

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Zó leuk!!!
    Creatieve groetjes, Gaby

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Heel erg leuk kerstkaartje, Afke! En wat balen van je verdwenen foto's!
    Groetjes
    Jantine

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Past ook bij een grappige kaart hoor !
    Dus ik zou hem maar plaatsen !
    Hij is heel leuk !

    groeten Ineke
    DT 52 WTC

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Heel mooi gedaan!

    Groetjes Monique
    DT52WTC

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Een heel mooi en leuk kaartje ! Groetjes, Enny

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Wel een lief kaartje! Is ook erg leuk toch! Je hebt hem mooi gemaakt en dat rendiertje is leuk! Groetjes Marijke.

    BeantwoordenVerwijderen
  8. Wat een schatje deze kaart met het lieve rendiertje!,

    Fijne dag veel liefs annemarie

    BeantwoordenVerwijderen
  9. Hele mooie kerstkaart,Afke.Enig met het rendier.Gefeliciteerd met je mooie Candy die je bij Rosina hebt gewonnen.

    Groetjes,Sylvia.

    BeantwoordenVerwijderen
  10. Kan ook prima doorgaan voor een grappige kaart hoor! Groetjes Petra

    BeantwoordenVerwijderen
  11. Hoi Afke,
    ik vind het een heel lief rendiertje..mooi papier ook.
    Gave candy heb je gewonnen,
    groetjes,
    Ans

    BeantwoordenVerwijderen
  12. Superleuke kerst Afke!
    Groetjes Suzan
    DT 52 WTC

    BeantwoordenVerwijderen
  13. Heel mooi, deze kerstkaart.
    Groetjes van Marian.

    BeantwoordenVerwijderen
  14. Hoi Afke,
    Dank je wel voor je reactie op mijn blogje! Zeker zijn wij bofbipsen want het zijn schitterende pakketten! Jij hebt een leuk blogje,ga me meteen volgster maken zodat ik vaker kom! Fijne dag en lieve groetjes, Wilma

    BeantwoordenVerwijderen
  15. mooie kerstkaart Afke!
    groetjes
    Nancy
    DT52WTC

    BeantwoordenVerwijderen
  16. Wat een leuk pakkerje heb je gewonnen ! Je kerstkaart is super ! Het papier zo mooi, doet een beetje scandinavisch aan !

    BeantwoordenVerwijderen

Wat leuk dat je een reactie achterlaat!
Deze lees ik altijd met heel veel plezier!
creatieve groetjes, Afke