donderdag 6 april 2017

Week 14

Hallo allemaal,

Vandaag een kort berichtje om mijn kaartje voor de challenge  van 52WTC te plaatsen. Het kaartje was al klaar, maar er stond zoveel op mijn programma, dat ik dacht het niet te kunnen plaatsen.
Nu toch heel even een momentje vrij, dus even wat uitgebreider. (want zelfs de link was niet goed 😓)
De materialen zijn weer van MD. Het stempelen lukte niet op het zilverpapier, dus toch maar even op wit gedaan en daarna op zilver geplakt.
De opdracht was om een kaart met zilver te maken. Dit is dus mijn bijdrage.



Een dezer dagen kom ik bij jullie kijken.
Iedereen  nog een fijne dag en tot blogs.

Groetjes,
Afke


11 opmerkingen:

  1. Kort maar krachtig! Hele mooie kaart.
    Dank je wel voor je deelname bij 52WTC.
    Groetjes Monique

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Wat een prachtige ster Afke....leuke kaart!
    Groetjes Diny

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Heel leuk gedaan Afke! Sterkte met de drukte!
    Groetjes,
    Jantine

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Mooie kaart, Afke.De ster komt mooi tot zijn recht zo.Leuke zilver accentjes.

    Groetjes, Sylvia.

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Prachtig kaartje heb je gemaakt voor de Challenge Afke!
    Succes!
    Groetjes Suzan
    52 WTC

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Mooie kerstkaart, met prachtige zilveren details,
    groetjes,
    Ans

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Heel mooi dit kerstkaartje Afke...super leuk met die grote ster van MD...

    bedankt voor je deelname bij de 52WTC
    groetjes Rosina
    DT 52 WTC

    BeantwoordenVerwijderen
  8. Mooi zoals je de zilveren details verwerkt hebt Afke. Het is een mooie rustige kerstkaart geworden.
    Lieve groetjes Miranda

    BeantwoordenVerwijderen
  9. mooie kerstkaart met zilver!
    Nancy
    DT52WTC

    BeantwoordenVerwijderen
  10. Ik vind het een hele mooi kaart Afke. De mal is heel leuk en hier kun je prima een kaart met zilver maken. Grieten Trijntje

    BeantwoordenVerwijderen
  11. Mooie kaart gemaakt met deze ster. Helemaal prima.

    BeantwoordenVerwijderen

Wat leuk dat je een reactie achterlaat!
Deze lees ik altijd met heel veel plezier!
creatieve groetjes, Afke