zondag 30 april 2017

Kikkers

Hallo allemaal,

Op deze zonnige, maar ook winderige, zondag wil ik weer een kaartje laten zien. Ik zit momenteel  in een stempel flow . Ik ben helemaal verkikkerd op al die leuke achtergronden  en diertjes.
Deze kaart maakte ik met de kikkers. De waterlelie heb ik verhoogd opgeplakt.  Ik ben benieuwd  wat jullie ervan vinden.



En dan een super leuk bericht. Ik ben de gelukkige winnaar van de candy van Rosina! Een super mooie candy!! Rosina, ook langs deze weg, Heel Hartelijk Bedankt!!

Gebruikte materialen:
HT 1616 - achtergrond
HT 1617 - kikkers
Col 1345 - label
CS 0986  - tekst
CS 0881  - tekst

Deze kaart doet mee bij:
Marianne Design Divas # 16,  alles mag.
mariannedesignkreadivas #33 alles mag, optie dieren

Iedereen nog een fijne middag!

Groetjes,
Afke



6 opmerkingen:

  1. Wat een leuke kaart Afke, echt een om vrolijk van te worden. Het is net of de kikkers op de bladeren aan het varen zijn. Mooi gedaan, die waterlelie net wat hoger opplakken.
    Gefeliciteerd met het winnen van de candy bij Rosina, veel plezier ermee.
    Lieve groetjes Miranda

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Hoi Afke,
    hele mooie stempelkaart heb je gemaakt, knap om alles zo te combineren en wat leuk dat je de candy bij Rosina gewonnen hebt, gefeliciteerd,
    groetjes,
    Ans

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Wat een leukerd Afke. Heel mooi met de stempels gewerkt. Fijn dat je de candy bij Rosina hebt gewonnen. Geen dank voor de kaart graag gedaan. Groeten Trijntje

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Oh wat superleuk!! Ik vind hem gaaf!!
    Mooi stempelwerk. En een leuk tafereel.
    GerJanne

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Super leuke kaart heb je gemaakt.
    De kikkers zijn een erg gezellig feestje aan het vieren op je kaart.
    Groetjes Hetty

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Wat een leuke stempelkaart,Afke.Enige kikkertjes.Heel mooi gemaakt.Gefeliciteerd met je gewonnen candy.

    Groetjes,Sylvia.

    BeantwoordenVerwijderen

Wat leuk dat je een reactie achterlaat!
Deze lees ik altijd met heel veel plezier!
creatieve groetjes, Afke