maandag 10 april 2017

Er is er eendje jarig

Hallo allemaal,

Allereerst bedankt voor alle lieve reacties op mijn kaarten. Het is erg fijn om deze te lezen!
En dan petje af voor degenen die  vaak een kaartje plaatsen en dan ook nog bij anderen reageren. Het maakt mij soms wel wat jaloers, want mij lukt dat echt niet.
Dit  weekend was mijn schoondochter jarig en omdat ik het erg leuk vind om te stempelen en te kleuren met distress inkt maakte ik voor haar deze kaart naar een voorbeeld  uit de Marianne.
De foto werd gemaakt door mijn zoon, want dat was ik weer eens vergeten !!!




Alle materialen  zijn van MD.

Met deze kaart doe ik mee bij:
Marianne Design KreaDivas # 33, alles mag
Marianne Design Divas # 15, alles mag
Scr@p-Cards Challengeblog #95 een tafereeltje op je kaart

Groetjes,
Afke

12 opmerkingen:

  1. Geweldige scene met die eendjes.
    Mooi!!

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Wat een mooie kaart is het geworden met de leuke eendjes! Top gedaan!
    Groetjes Anita

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Heel vrolijk tafereeltje met al die schattige eendjes Afke. Dank voor je deelname aan onze Scr@pCardsChallenge!

    XxIrene-DT

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Wat een super leuke kaart heb je gemaakt.
    Wat zijn de eendjes toch leuk, ze maken er echt een feestje van.
    Groetjes Hetty

    BeantwoordenVerwijderen
  5. wat een superleuke verjaardagskaart,Afke met die schattige eendjes.Mooi stempelwerk.

    Groetjes,Sylvia.

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Wat een heel leuk en lief tafereeltje heb je verwerkt op je kaartje
    dank voor je mooie inzending op het scrap-cards challenge blog liefs DT Martine

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Hoi Afke,
    wat heb je een leuk en mooi tafereeltje gemaakt met de vrolijke eendjes, hele mooie kaart is het geworden,
    groetjes,
    Ans

    BeantwoordenVerwijderen
  8. Wat een lief kaartje Afke ! Ik kom er vaak ook niet toe om te bloggen hoor ! Maar als ik eenmaal bezig ben, is het zo verslavend, ik mag er enkel aan beginnen als ik echt tijd heb, anders word ik een beetje slecht gezind als ik moet stoppen ... :)

    BeantwoordenVerwijderen
  9. Och wat een leuke kaartje met de eendjes en de tekst! Zo enig!
    GerJanne

    BeantwoordenVerwijderen
  10. Schattig Afke met de leuke eendjes. Groeten Trijntje

    BeantwoordenVerwijderen
  11. Afke I love your pond creation. Thanks for joining us at Marianne Design Kreadivas Challenge, Alma

    BeantwoordenVerwijderen
  12. Fabulous scene!
    Thanks for playing along with us at Mariannes Kreadivas and good luck,
    Hugs Nela

    BeantwoordenVerwijderen

Wat leuk dat je een reactie achterlaat!
Deze lees ik altijd met heel veel plezier!
creatieve groetjes, Afke