donderdag 30 maart 2017

week 13

Hallo allemaal,

Allereerst een woord van welkom aan Margot! Wat leuk dat je mij wilt volgen. Ik heb jouw blog inmiddels ook gevonden en ik hoop dat we elkaar kunnen inspireren.

Er zijn wat problemen met mijn oude pc, waardoor ik niet meer op blogger kan komen. Heel vervelend allemaal, zeker omdat het mijn eigen schuld is.
Maar gelukkig kan ik wel op de laptop werken. Pfff.
Het is weer donderdag en op de valreep doe ik ook vandaag weer mee met 52WTC. Dit keer een kaartje met de mooie mallen die ik in november van mijn zus en zwager kreeg.
De hertjes zijn van de memorybox de rest is weer van MD.
De bomenrij op de achtergrond kleurde ik in met mijn distressinkt.



Met deze kaart doe ik mee bij:
52weekstochristmas #13
Marianne Design Divas #15, alles mag
Marianne Design KreaDivas #32 alles mag

Iedereen nog een fijne avond!
groetjes, Afke

13 opmerkingen:

  1. Prachtig is dit kerstkaartje Afke...zo een mooi tafereeltje erop...je waant je zo in Oostenrijk met dat kerkje en leuke huisje ...ook de hertjes zijn een leuk detail...

    groetjes Rosina
    DT 52WTC

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Wat een mooie sfeervolle kerstkaart Afke. Mooi om stempels en stansen te combineren, geeft echt diepte aan de kaart.
    Lieve groetjes Miranda

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Wat heb je een prachtig kerstkaartje gemaakt Afke!
    Groetjes Diny

    BeantwoordenVerwijderen
  4. heel mooi winters landschapskaartje!
    groetjes
    nancy

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Wat mooi!!! Ik wist niet dat je deze achtergrondstempel ook had?
    ik ga zeker weten genieten!
    xxAnita

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Hele mooie kerstkaart,Afke.Prachtig winters tafereeltje.Mooi geheel.

    Groetjes,Sylvia.

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Wat een enig tafereeltje heb je gemaakt Afke. Heel leuk winters. Groeten Trijntje

    BeantwoordenVerwijderen
  8. Prachtig winters tafereeltje!!!
    Creatieve groetjes, Gaby

    BeantwoordenVerwijderen
  9. Schitterende kaart heb je gemaakt AFKE.
    Mooi winters landschap heb je gemaakt.
    Groetjes Hetty

    BeantwoordenVerwijderen
  10. Wat een prachtig tafereel! Net een schilderijtje.
    GerJanne

    BeantwoordenVerwijderen
  11. Wat een prachtige kaart Afke en dankjewel voor het warme welkom !

    BeantwoordenVerwijderen
  12. Afke a perfect winter scene. Thanks for joining us at Marianne Design Kreadivas Challenge,Alma

    BeantwoordenVerwijderen

Wat leuk dat je een reactie achterlaat!
Deze lees ik altijd met heel veel plezier!
creatieve groetjes, Afke