zondag 19 maart 2017

Hoera, een meisje!

Hallo allemaal,

Bij Marianne Design won ik in januari en februari super mooie mallen en een stempel. Dit keer heb ik de mal CR 1390 (prijs januari ) gebruikt samen met de Col1322 (prijs februari ) om een felicitatie kaart te maken voor een speelster uit het team van mijn man. Zij en haar man zijn de trotse ouders geworden van JANNE!
Ik heb me laten inspireren  door een kaart uit de collection 49 van MD.
Ik ben benieuwd wat jullie hier van vinden.


Alle materialen  zijn weer van MD.

Met deze kaart doe ik mee bij:
Marianne Design KreaDivas #32,  alles mag, optie Pasen
Marianne Design Divas #15,  alles mag, optie diamanten en\of parels

Dan wens ik jullie allemaal een fijne zondag.
Groetjes,
Afke

8 opmerkingen:

  1. Wat een super leuk babykaartje Afke!
    leuk om je gewonnen spulletjes al te gebruiken!
    Groetjes Diny

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Lief kaartje heb je gemaakt Afke.
    Mooi gebruik gemaakt van de gewonnen spulletjes.
    Groetjes Hetty

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Een heel leuk,lief babykaartje Afke erg leuk gemaakt. Fijn om af en toe wat te winnen. Groeten Trijntje

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Wat een schattig babykaartje! Zo leuk deze combinatie van mallen het past allemaal perfect bij elkaar!
    vraagt ook om een blauwe variant zus!
    Xxx Anita

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Mooie en lieve kaart, Afke.Schattige plaatjes.Leuk flesje en rammelaar.Fijne zondag.

    Groetjes, Sylvia.

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Heel leuk kaartje heb je gemaakt! Schattig....
    GerJanne

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Mooie kaart heb je gemaakt Afke,
    fijn om je nieuwe spulletjes te kunnen gebruiken,
    groetjes,
    Ans

    BeantwoordenVerwijderen
  8. Heel mooi babykaartje heb je met je gewonnen spulletjes gemaakt Afke...
    heel schattig!!!

    groetjes Rosina

    BeantwoordenVerwijderen

Wat leuk dat je een reactie achterlaat!
Deze lees ik altijd met heel veel plezier!
creatieve groetjes, Afke