maandag 6 februari 2017

Kinderkaartje

Goedemiddag allemaal,

Allereerst wil ik iedereen bedanken voor de lieve berichtjes en beterschapswensen. Na nog een antibioticakuurtje en wat antihistamine voor het hoesten, begin ik eindelijk op te knappen en heb ik weer zin om iets te doen.
Het onderstaande kaartje maakte ik eind vorig jaar al voor onze kleinzoon Sven, die 10 januari 2 jaar is geworden. Het is een schudkaart geworden met glitter erin.
Wat het fotomaken betreft moet ik maar eens op een cursus, want het lukt me niet altijd goed om duidelijke foto's te maken.




Alle materialen zijn weer van MD.
Deze kaart doet mee bij:
Marianne Design Challengeblog # 170, een vrolijke kinderkaart
Marianne Design KreaDivas # 30, alles mag, optie baby
Marianne Design Divas # 13, alles mag met minimaal 3 producten van MD, optie Hart

Ik wens iedereen nog een fijne avond.
groetjes,
Afke

14 opmerkingen:

  1. Leuke schudkaart Afke!
    Die vond je kleinzoon vast en zeker prachtig.
    Gezellig dat je meedoet met onze challenge.
    Lieve groetjes, Marleen
    MD challenge blog

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Wat leuk je hebt ook een schudkaart gemaakt!
    lief met de diertjes erbij.
    Xxxx van je zus (je) whaha

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Een heel lief schudkaartje heb je gemaakt voor je jarige kleinzoon Afke...hele lieve diertjes erop...

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Wat een vrolijke kaartje heb je gemaakt voor Sven.
    Leuk met het hertje en het konijn, echt een feestje voor zo'n kleintje
    Groetjes van Hetty

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Wat een leukerd !
    Fijn dat je weer beter voelt !!!!
    En foto's maak ik gewoon met mijn telefoon of I pad !

    groeten Ineke

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Heel leuke kinderkaarten Afke. Je kerstkaart volgens de schets is ook erg leuk. Groeten Trijntje

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Leuk kaartje heb je gemaakt Afke!
    Groetjes Suzan

    BeantwoordenVerwijderen
  8. Hij is erg leuk! Jammer dat het wat onscherp is. Misschien heb je een stand op je camera voor dichtbij? Maar we snappen de bedoeling, hoor: enig!
    Groetjes,
    GerJanne

    BeantwoordenVerwijderen
  9. Wat een enig kaartje Afke!
    Nog van harte beterschap,
    Diny

    BeantwoordenVerwijderen
  10. En Afke? Vond je kleinzoon hem mooi?
    Ik wel in ieder geval.
    Gezellig dat je meedoet met onze challenge

    Gr. Anita
    MDblog

    BeantwoordenVerwijderen
  11. Leuke kinderkaart met de diertjes Afke.
    Gezellig dat je weer met ons meedoet.
    Groetjes Ellie
    DT MD challenge blog

    BeantwoordenVerwijderen
  12. Lief met de hertjes! Leuk dat je meedoet met de MDchallenge!
    Groetjes Boukje.

    BeantwoordenVerwijderen
  13. Afke this is really a gorgeos birthday creation. Thanks for joining us at Marianne Design Kreadivas Challenge Alma

    BeantwoordenVerwijderen

Wat leuk dat je een reactie achterlaat!
Deze lees ik altijd met heel veel plezier!
creatieve groetjes, Afke