woensdag 15 februari 2017

Happy Valentine

Hallo allemaal,
Post NL had ook dit jaar weer een valentijnsactie.  Met een kus op de envelop kon je je geliefde gratis een kaartje sturen. Vorig jaar kreeg ik van mijn zus een hele leuke kaart en dus wilde ik haar dit jaar verrassen.
Helaas was de post iets later dan valentijnsdag,  maar ze belde vanmiddag dat ze de kaart had ontvangen en het heel leuk vond.
De achtergrond stempelde ik naar een link die mijn zus mij toezond namelijk: https://youtu.be/jkGsMn1d8yU
Heel erg leuk om te doen en duidelijk uitgelegd.




Gebruikte materialen:
PB7045 - Eline's Fresh Flowers
CR1390 - basic Stitch Passepartout (gewonnen prijs!!)
Col1344 - French Cats
CR1392 - hartjes ketting
Col1334 - stempel Love
Col1320 en 1321 onder de stempel

Dit kaartje doet mee bij:
Marianne Design KreaDivas #31, alles mag, optie harten;
Marianne Design Divas # 14  alles mag, optie bloemen.
De Egel Blogspot # februari challenge 27, harten

Morgen ben ik er weer met een kerstkaartje.
Groetjes,
Afke

9 opmerkingen:

  1. Wat leuk om je zus zo te verrassen! Mooi is die tekst. Groetjes Ela

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Wat een lief kaartje !!!
    Leuke actie van de post, alleen zou ik nog lippenstift moeten kopen en ben dan nog duurder uit ;)
    Groetjes Hetty

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Hij is echt super leuk! Nogmaals dank je wel!
    XX Anita

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Wat leuk dat je meedoet met onze 'Harten' Challenge !
    Bedankt voor je deelname en veel succes.

    {Challengeblog De Egel}
    {Hobbywinkel De Egel}

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Wat een leuke kaart.
    Leuk dat je mee doet aan de Challenge van de Egel.
    Groetjes Sandra DT Egel

    BeantwoordenVerwijderen
  6. O, wat grappig en die katten ze blijven leuk zeg. Fijn dat je meedoet met de HARTEN uitdaging van de Egel. Groetjes, Nelleke DT

    BeantwoordenVerwijderen

  7. Beautifully designed and created, nice work. Thanks so much for joining in with us at Marianne design Divas
    Hugs Julie P

    BeantwoordenVerwijderen
  8. Totally adorable!
    Thanks for playing along with us at Marianne Kreadivas!
    xx Nela

    BeantwoordenVerwijderen

Wat leuk dat je een reactie achterlaat!
Deze lees ik altijd met heel veel plezier!
creatieve groetjes, Afke