donderdag 9 februari 2017

Donderdag Kerstkaartendag

Hallo allemaal,

En dan is het alweer donderdag en dat is kerstkaartendag. Ook deze week doe ik weer mee. Het is toch prettig dat je aan het einde van het jaar weer een groot aantal kaartjes klaar hebt.
Deze keer heb ik mijn hertjes weer tevoorschijn gehaald en samen met de bomen en de sneeuw een landschap gemaakt.
Dank voor advies bij het fotograferen. Ik blijf het moeilijk vinden. Onderstaande foto gemaakt door het lichteffect te verhogen. Ik hoor graag of dat verschil maakt!


Alle materialen zijn weer van MD.
Deze kaart doet mee bij:
52WTC# week 6
Marianne Design KreaDivas #30, alles mag, optie baby
Marianne Design Divas# 13, alles mag, optie hart

Iedereen een fijne dag.
Groetjes,
Afke

14 opmerkingen:

  1. Prachtig kaartje Afke....wat zijn de hertjes leuk he!
    Groetjes Diny

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Wat een leuk winters kaartje Afke. Groeten Trijntje

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Hoi Afke,
    heel mooi winters landschapje heb je gemaakt,
    groetjes,
    Ans

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Prachtig is je kaart Afke. Mooi kerst tafereel.
    Gr Anita

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Heerlijk winters !!!!!
    Mooi Afke !

    groeten Ineke DT 52 WTC

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Een mooie kaart Afke, lief met die hertjes in de glittersneeuw. Voor mij is je foto helder hoor.
    Lieve groetjes Miranda

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Ik vind hem prachtig geworden Afke!
    XXX Anita

    BeantwoordenVerwijderen
  8. Een schitterend kerstkaartje Afke...met mooie details erop...
    groetjes Rosina

    BeantwoordenVerwijderen
  9. Een heel mooie kerstkaart.
    Groetjes van Marian.

    BeantwoordenVerwijderen
  10. Supermooi kaartje Afke! Lief met de hertjes!
    Groetjes Suzan
    DT 52 WTC

    BeantwoordenVerwijderen
  11. Mooie kaart heb je gemaakt Afke.
    Zo lekker winters
    Groetjes van Hetty

    BeantwoordenVerwijderen
  12. heel mooie kerstkaart Afke!
    Fijn dat je er weer bij bent met een donderdags kerstkaartje!
    Groetjes
    nancy
    DT52WTC

    BeantwoordenVerwijderen
  13. Mooie kaart Afke.
    Ik gebruik altijd 2 witte scrapvellen als ik een foto maak van mijn kaarten.
    Een vel leg ik plat en het tweede zet ik ergens tegenaan.
    Dan zet ik daar mijn kaart tegenaan, zo heb je altijd een mooie witte achtergrond en ik denk dat het je foto ook wat oplicht.

    Groetjes,
    Yvonne.
    DT 52 WTC

    BeantwoordenVerwijderen
  14. Mooi kaartje, Afke. Lief met die hertjes.
    Groetjes
    Jantine

    BeantwoordenVerwijderen

Wat leuk dat je een reactie achterlaat!
Deze lees ik altijd met heel veel plezier!
creatieve groetjes, Afke