zondag 15 januari 2017

WINTERKAART

Goedemorgen allemaal,

Op deze mooie winterse dag heb ik een winterkaart voor jullie! Weer gemaakt met mijn favoriete materialen van MD. Het voorbeeld heb ik gezien bij Marleen. Het kleuren vind ik leuk, maar ook nog steeds moeilijk.




En deze zonder het label. Het label geeft de kaart net iets meer vind ik!



Gebruikte materialen:
PK9142 - Apres Ski
CR1350 - Ribbon doily
CR 1387 - blad
CR1254  - label
Col1323 - bloem
Stempels - HT1610 - winterse bomen
                  CD3503 - lantaarn, hond en poes
                   PL1517 - teksten

Met deze kaart  doe ik mee bij:
HobbyNu Marianne Design Kaartenwestrijd #61 Winter
Marianne Design KreaDivas #30, alles mag, optie baby
Marianne Design Divas # 13, alles mag, optie hart
Cards en Scraps # 2017-01  Winter
AnMaCreatief # 64, gebruik steentjes
ScrapPlezier# Kaarten Inspiratie Challenge 24

Ik wens iedereen een hele gezellige zondag,
Groetjes,
Afke
                 

13 opmerkingen:

  1. Hi Afke, you coloured this stamp image so soft and wonderful. I love your winter creation. Thanks for playing with us at Marianne Design Kreadivas Challenge Alma

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Wat een lieve afbeelding op deze mooie winterse kaart Afke. Je hebt gelijk wat betreft het label, dat voegt echt iets toe.
    Lieve groetjes Miranda

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Helemaal leuk Afke !
    Het kleuren ziet er goed uit , maar misschien ben je
    wel te kritisch op je zelf !
    Heb ik altijd last van !!!!

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Wat een super leuke kaart Afke.....prachtig met het label!
    Groetjes Diny

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Nu net weer thuis even uitbuiken op de bank met de tablet op schoot..........zie ik jou schitterende kaart in mijn leeslijst voorbij komen! Het is echt een beauty zus!
    XxAnita

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Mooie kaart heb je gemaakt Afke.
    Mooi ingekleurd hoor, ik doe het je niet na.
    Groetjes Hetty

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Wat een prachtige kaart Afke. Groeten Trijntje

    BeantwoordenVerwijderen
  8. Ik vind hem heel leuk! EN kleuren leer je volgens mij door het veel te doen. EN uitproberen. Maar dit is toch al goed gelukt?
    GerJanne

    BeantwoordenVerwijderen
  9. Wat een prachtige winterse kaart! Bedankt voor je deelname aan de Cards & Scrap Maandchallenge. Groetjes Ellen

    BeantwoordenVerwijderen
  10. Prachtige kaart en een geweldige uitwerking van onze challenge, bedankt voor het meespelen namens het team van Scrapplezier!

    BeantwoordenVerwijderen
  11. Leuke kaart is het geworden! Het kleuren gaat goed toch?! Gezellig dat je meedoet bij Anmacreatief.

    groetjes, Ellen

    BeantwoordenVerwijderen
  12. Cute card!A very funny winter scene!
    Hugs Gudrun DT

    BeantwoordenVerwijderen

Wat leuk dat je een reactie achterlaat!
Deze lees ik altijd met heel veel plezier!
creatieve groetjes, Afke