donderdag 12 januari 2017

Week 2

Hallo allemaal,

Deze week ben ik aan het spelen geweest met de mallen die ik heb. Een van de nieuwe mallen van MD is een card with a vieuw. Maar ik heb zelf een raam en ook de designfolder met de steentjes. Daar heb ik onderstaande kaart mee gemaakt. Ik ben benieuwd wat jullie er van vinden.



De gebruikte materialen zijn allemaal weer van MD.
Met deze kaart doe ik mee aan:
52WTC# week 2
Marianne Design KreaDivas# 30 alles mag, optie baby

Dan lees ik net dat ik met mijn kaart van vorige week de 2e prijs heb gewonnen bij het MD Challengeblog. Super leuk!

Iedereen nog een hele fijne avond!
Groetjes,
Afke


18 opmerkingen:

  1. Helemaal mooi !!!!!!
    groeten Ineke
    52WTC

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Hoi Afke,
    wat een mooie kaart!! Super met dat raam! Ik heb hem gewonnen en dit inspireert wel!
    Leuk dat je ook bij MD wat gewonnen hebt!
    Altijd van die gave prijzen!
    Groetjes,
    GerJanne

    BeantwoordenVerwijderen
  3. leuk om bij MD te winnen!
    Dit is een toffe kaart!
    Fijn dat je er weer was met een donderdagse kerstkaart!
    groetjes
    Nancy DT52WTC

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Een mooie sfeervolle kaart Afke. Lekker winters met die ijspegelranden. Leuk dat er nog ruimte is om een label in te schuiven. Gefeliciteerd met je gewonnen prijs, altijd leuk :)
    Lieve groetjes Miranda

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Het is een schitterende kaart geworden! Heel mooi bedacht om het kapje van het raam te snijden! Top idee ga ik ook proberen!
    xxAnita

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Prachtige kaart, Leuk model. Mooie kleren en details. Alles pas perfect bij elkaar
    Groetjes, Anja

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Wat een leuke kaart Afke. Gefeliciteerd met je succesje. Heel leuk. Groeten Trijntje

    BeantwoordenVerwijderen
  8. Wow....wat een super gaaf kaartje Afke....en gefeliciteerd met je prijs....wat leuk!
    Groetjes Diny

    BeantwoordenVerwijderen
  9. Wow this is a gorgeos winter creation with this wonderful window-wall from Marianne Design. I love it! Thanks for joining us at Marianne Design Kreadivas Challenge, Hugs Alma

    BeantwoordenVerwijderen
  10. Een mooi doorkijkje met een echt winterse aanblik. Mooi gedaan en fijn dat je meedoet met 52WTC. Groetjes Marijke.

    BeantwoordenVerwijderen
  11. Heel mooi gedaan met dat doorkijkje erbij!
    Lia, Dt 52wtc

    BeantwoordenVerwijderen
  12. Mooie kaart gemaakt en gefeliciteerd met je prijs.

    BeantwoordenVerwijderen
  13. Wat een super leuke kaart heb je gemaakt
    Gefeliciteerd met je gewonnen prijs, dik verdient
    Groetjes van Hetty

    BeantwoordenVerwijderen
  14. Leuke kaart, leuk idee!
    Groetjes,
    Jantine

    BeantwoordenVerwijderen
  15. Beautiful !Thank you for playing around with us at Kreadiva´s challenge this month!
    Hugs Gudrun DT

    BeantwoordenVerwijderen

Wat leuk dat je een reactie achterlaat!
Deze lees ik altijd met heel veel plezier!
creatieve groetjes, Afke