donderdag 1 december 2016

Kerstkaart week 48

Goedemorgen allemaal,

Vorige week lukte het niet maar vandaag doe ik weer mee aan het 52 Weeks to Christmas blog.
Dit keer is het ook nog een challenge waarbij je geen kerstpapier mag gebruiken. Ik denk dat mijn kaart daaraan wel voldoet en anders hoor ik het wel.


Deze kaart doet mee bij:
52WTC # week 48
Marianne Design Divas # 11 everything goes /anything but a card
Marianne Design KreaDivas #28, alles geht/option Tiere

Ik wens iedereen een fijne donderdag!
groetjes,
Afke

9 opmerkingen:

  1. Wat een gezellig winters kaartje Afke!

    Groetjes

    Rimmie
    DT 52WTC

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Mooie kaart,Afke.Leuke stans van de arreslee en een lief plaatje.

    Groetjes,Sylvia.

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Wat een leuke kerstkaart Afke!
    Groetjes Diny

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Wat een gezellige boel op je kaart met de sneeuwpoppen. Bedankt voor het mee doen met de challenge bij 52 WTC. groetjes ,Ingrid.

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Wat een leuk winters tafereel op je mooi gemaakte kaart Afke. Die sneeuwmannen zien er zo vrolijk uit en dan die leuke slee die door de lucht vliegt, ik vind het een heel geslaagde kaart.
    Lieve groetjes Miranda

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Wat een leuke kaart met dit mooie plaatje Afke. Groeten Trijntje

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Heel leuk kaartje! En zonder kerst-DP, dus dat moet goed komen.
    Groetjes,
    GerJanne

    BeantwoordenVerwijderen

Wat leuk dat je een reactie achterlaat!
Deze lees ik altijd met heel veel plezier!
creatieve groetjes, Afke