donderdag 9 juni 2016

RUST

Hallo allemaal,

Onderstaande kaartje maakte ik voor de zoon en zijn vrouw van hele goede vrienden! Deze week werden zij verblijd met de geboorte van hun zoon Siem. Hun geboortekaartje heb ik als voorbeeld gebruikt voor mijn kaartje.
Ik wil iedereen bedanken die trouw reageert op mijn kaarten. Afgelopen weken heb ik iets teveel gedaan, waardoor ik erg veel heb moeten rusten. In overleg heb ik besloten om blogger even op een  laag pitje te zetten. Dit kaartje is even mijn laatste bijdrage. Ik zal zo nu en dan zeker reageren op jullie mooie kaarten, maar zelf  ga ik er even tussen uit! Iedereen alvast een hele fijne zomer gewenst en tot blogs!


Op de kleine sterren na is alles gemaakt met de producten van Marianne Design.

Deze kaart doet mee bij:
Marianne Design KreaDivas # 22 alles mag, optie baby;
Marianne Design Divas # 5, alles mag, optie minimaal 3 producten van MD, optie Baby of kind;

Lieve groetjes,
Afke

8 opmerkingen:

  1. Echt een heel lief baby-kaartje heb je gemaakt.
    Zo persoonlijk heb je het gemaakt.
    Neem maar even een pauze voor jezelf, soms heb je dat gewoon nodig.
    Groetjes Hetty

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Goed van jou ! Je leert het nog wel en nu gewoon lekker niks doen en alleen nog oppassen. Het is een lief kaartje geworden en past precies bij het geboorte kaartje, wat vonden de kers verse ouders ervan?
    xx anita

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Hoi Afke. Wat een leukerd voor de geboorte van Siem. Maar rustig aan.... Groeten Trijntje

    BeantwoordenVerwijderen
  4. HEEL mooi dit geboortekaartje Afke...heel leuk met die sterretjes erop...
    en geniet lekker van de aankomede zomer....niks moet ...alles mag...
    groetjes Rosina

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Wat een leuk kaartje Afke....de ster is heel erg mooi met het houtnerf papier erin!
    Groetjes Diny

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Ha Afke,
    wat een mooi kaartje is het! Dat zal goed ontvangen worden. Sterkte met tot rust komen! Geniet van het mooie weer in de zomer en lekker bijtanken!
    Lieve groetjes,
    GerJanne

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Superleuke kaart,Afke.Mooie tekst erbij.Ga maar lekker bijkomen we zien je wel weer verschijnen.Je gezondheid gaat boven alles.Fijn weekend.

    Groetjes,Sylvia.

    BeantwoordenVerwijderen

Wat leuk dat je een reactie achterlaat!
Deze lees ik altijd met heel veel plezier!
creatieve groetjes, Afke