zaterdag 7 mei 2016

LYNN

Hallo allemaal,

Bedankt voor de reacties op mijn kaarten! Het is erg leuk om deze te lezen!

Vorige week is er weer een baby geboren in de vriendenkring van onze zonen. Ditmaal een lief meisje met de naam Lynn. Onderstaande kaartje zond ik naar de ouders om te feliciteren. Ik ben benieuwd wat jullie ervan vinden.



Gebruikte materialen:
papier van Docrafts
Col 1313 - wieg met baby
Col 1315 - tekst
CR 1254 - parchment
PP 1401 - ballon

Met deze kaart doe ik mee bij:

Marianne Design KreaDivas # 21 alles mag /optie bloemen;
Marianne Design Divas # gebruik minimaal 3 producten van MD/optie vogels;

Iedereen een fijn weekend!
groetjes, Afke


4 opmerkingen:

  1. Hallo Afke,

    Wat een enig kaartje.Wat een schattige babystempel.Fijn weekend.

    Groetjes,Sylvia.

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Heel lief kaartje Afke! Mooi ingekleurd en dat lint met het strikje langs de kap van het wiegje is zo'n lief detail :)
    Groetjes Chantal

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Hoi Afke,
    je hebt een heel lief babykaartje gemaakt en ook je kerstkaart mét kerstman ziet er super uit,
    groetjes,
    Ans

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Hoi Afke. Ook gemist. Maar prachtig is je babykaart. Zo leuk gemaakt met de wieg. Super. Groeten Trijntje

    BeantwoordenVerwijderen

Wat leuk dat je een reactie achterlaat!
Deze lees ik altijd met heel veel plezier!
creatieve groetjes, Afke