donderdag 12 mei 2016

Kerstkaart week 19

Hoi allemaal,

Donderdag is tot nu toe de dag dat ik echt tijd en energie heb om kaarten te maken. Soms verbaas ik me er echt over hoe mensen dagelijks een kaart kunnen plaatsen. Het kost mij in ieder geval veel tijd en energie om kaarten te maken en te plaatsen en daarnaast ook nog de kaarten van anderen te bewonderen en daarop te reageren!
Maar ook nu kan ik weer meedoen bij 52 WTC met een eenvoudige Cas-kaart!


Gebruikte materialen:
PK9077 - Winterworld
PB7040 - Eline's Scandinavian Winter
PL1517 - tekst
CR1256 - kerstsok

Met deze kaart doe ik mee bij:
52WTC - week 19
Marianne Design Challengeblog # 153 - CAS-kaart
Marianne Design Divas # 4, minimaal 3 producten van MD, optie vogels
Marianne Design KreaDivas # 22, alles mag, optie baby

En dan nog een leuk berichtje! Ik heb met de random de challenge van deze maand van 52 Weeks To Christmas gewonnen! Super leuk om te horen en heel spannend wat  voor prijs ik krijg! 

Iedereen wens ik hele fijne pinksterdagen en ik ga nu nog even een blogronde doen!

Lieve groetjes, 
Afke

16 opmerkingen:

  1. Ja super leuk dat je bij 52 weeks hebt gewonnen! Gefeliciteerd!
    Je bent snel met je CAS kaart.
    Xxx Anita

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Heel mooi dit kerstkaartje Afke...zo leuk gedaan met die kerstsok...
    en gefeliciteerd met je prijsje bij de 52 WTC...heel leuk voor je gefeliciteerd ermee...

    groetjes Rosina
    DT 52 WTC

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Mooie Cas kerstkaart,Afke.Leuke kerstsok.Gefeliciteerd met je prijs.Ben ook benieuwd:).

    Groetjes,Sylvia.

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Gefeliciteerd met je prijs. Dit is ook een leukerd. Prachtige sok en het papier past er heel mooi bij. Groeten Trijntje

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Hoi Afke,
    wat een mooie kaart. Leuk die kerstsok! En hoe gaaf zeg, gewonnen bij 52 weeks! Elke dag red ik ook niet hoor. Soms ben ik snel met een kaartje en soms helemaal niet. En de een heeft meer tijd voor een hobby dan een ander. En ach het maakt toch ook niets uit, het is allemaal vrijblijvend. In elk geval superbedankt voor al je trouwe blogbezoekjes bij mij! Vind ik erg leuk!
    Groetjes,
    GerJanne

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Hoi Afke,
    mij lukt dat ook niet elke dag een kaart, ik probeer 2 keer per week iets te posten ..
    Ik vind je kaart met kerst sok heel erg leuk en wat leuk dat je de challenge gewonnen hebt..
    groetjes,
    Ans

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Mooie winterse CAS-kaart Afke!
    Gezellig dat je meedoet met onze challenge.
    Lieve groetjes, Marleen
    MD challenge blog

    BeantwoordenVerwijderen
  8. toffe kaart met deze kerstsok!
    Veel plezier met je gewonnen prijs bij 52 weeks...!
    groetjes, Nancy

    BeantwoordenVerwijderen
  9. Mooie kaart heb je gemaakt Afke.
    Gefeliciteerd met je gewonnen prijs, altijd leuk.
    Groetjes Hetty

    BeantwoordenVerwijderen
  10. Mij lukt het ook niet om elke dag kaarten te maken en te bloggen. Je kerstkaart is weer prachtig en wat leuk dat je de challenge bij 52 weeks to christmas gewonnen heb. Gefeliciteerd.

    Groetjes, Anja

    BeantwoordenVerwijderen
  11. Hoi Afke, mij lukt het ook niet hoor om dagelijks een kaart te maken. Ik doe er altijd wat langer over en de frequentie hangt ook samen met mijn stemming, het weer, etc...het blijft een hobby. Gefeliciteerd met het winnen van de challenge en leuk spannend inderdaad. Dit is ook weer een feestelijke kerstkaart, leuke sok ;p
    Lieve groetjes Miranda

    BeantwoordenVerwijderen
  12. Leuke CAS kaart Afke en weer een kerstkaart voor december.
    Gezellig dat je meedoet met onze challenge

    Gr. Anita
    MDblog

    BeantwoordenVerwijderen
  13. Mooi kaartje alvast voor de winter! Leuk dat je meedoet met de MDchallenge!
    Groetjes Boukje.

    BeantwoordenVerwijderen
  14. Hele leuke CAS kaart heb je gemaakt Afke.
    Bedankt voor het meedoen met onze challenge.
    Groetjes The
    DT Challengeblog MD.

    BeantwoordenVerwijderen
  15. Mooi CAS-kerstkaart.
    Leuk dat je meedoet.

    Mieke,MD Challenge blog

    BeantwoordenVerwijderen
  16. Leuk Afke een CASkaart met kerstsok al blikvanger.
    Gezellig dat je met ons meedoet.
    Groetjes Ellie
    DT MD challenge blog

    BeantwoordenVerwijderen

Wat leuk dat je een reactie achterlaat!
Deze lees ik altijd met heel veel plezier!
creatieve groetjes, Afke