donderdag 7 april 2016

VINTAGE KERSTKAART

Hallo allemaal,
Iedereen bedankt voor de reactie op mijn vorige kaarten. Mijn kleindochter vond het heel bijzonder dat ik de foto van haar vogels had geplaatst en dat mensen het mooi vonden!
De tijd vliegt voorbij! Bij het 52 WTC blog wordt gevraagd om een vintagekaart! Het Design Papier Victorian Christmas is daar zeer voor geschikt. Dit is mijn bijdrage.
Ik heb nog getwijfeld of er kant of lint op moest, maar ik vond het niet zo mooi staan. Daarom met de pearlmaker extra parels gemaakt!



Gebruikte materialen:
PK9125 - Victorian Christmas
CR 1343 - kerstklokken met strik en hulstblad
Col 1325 - label met tekst
pearlmaker 

Met deze kaart doe ik mee bij:
52WTC blog - week 14
Marianne Design KreaDivas #  20   alles mag, optie mannenkaart
Marianne Design Divas # alles mag, optie apart model

Iedereen nog een fijne dag!
groetjes, Afke

12 opmerkingen:

  1. Mooi Afke!!! Leuk hoe je de afbeelding in het papier verwerkt hebt op de kaart. Fijn dat je meedoet met onze challenge op het 52WTC blog! Succes!

    Groetjes

    Rimmie
    DT 52WTC

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Hoi Afke,
    mooi papier heb je gebruikt en een prachtig plaatje, hele mooi vintage kerstkaart,
    groetjes,
    Ans

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Heel mooi je vintagekerstkaartje Afke ....alles past zoooo mooi bij elkaar....

    groetjes
    Rosina
    DT52 WTC

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Mooie kerstkaart,Afke.Lief plaatje erbij.

    Groetjes,Sylvia.

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Prachtige kaart met een mooi oud plaatje. Mooie kerstklokjes, top gedaan hoor!!
    xx Wilma

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Prachtige vintage kaart!
    Dankjewel voor het meedoen met de challenge!
    Kerst-groetjes, Yvonne (DT 52WTC)

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Wat een leuke vintage kaart heb je gemaakt Afke.
    Groetjes diny

    BeantwoordenVerwijderen
  8. Prachtige kerstkaart is het Afke!
    Gr Wybrich

    BeantwoordenVerwijderen
  9. Simply stunning!
    Thank you for sharing with us here at Marianne Kreadivas!
    xx Nela

    BeantwoordenVerwijderen
  10. Prachtige kaart
    Fijn weekend
    Groetjes, Anja

    BeantwoordenVerwijderen

Wat leuk dat je een reactie achterlaat!
Deze lees ik altijd met heel veel plezier!
creatieve groetjes, Afke