donderdag 28 april 2016

Kerstkaart week 17

Hallo allemaal,

Allereerst een hartelijk welkom aan Janneke! Wat leuk dat je mijn volger bent geworden. Ik hoop dat we elkaar kunnen inspireren!
En dan is het al weer donderdag en kan ik deze week eindelijk weer een kaartje voor het 52WTC blog plaatsen. Het kaartje was vorige week al klaar, maar het lukt me niet altijd om een berichtje te maken! Het is een eenvoudig kaartje geworden met veel sterrren!





Gebruikte materialen:
PK9100 - Wintertime
CR1347 - Winter Wonderland
LR0283 - bomen met sneeuwrand
CR 1288 kerstdorpje met hek
sterren van de memorybox

Deze kaart doet mee bij:
52WTC week 17
Marianne Design Krea Divas # 21 alles mag, optie bloemen
http://mariannedesigndivas.blogspot.nl/2016/04/challenge-4-anything-goes-with-3-or.html

Dit was het weer voor vandaag. Iedereen een hele fijne dag!
groetjes, Afke


ps een vraagje: ik had deze kaart in het schema geplaatst voor vandaag om 9.00 uur, maar dat is niet gebeurd. Heeft iemand voor mij advies wat ik misschien niet goed heb gedaan?? Alvast heel hartelijk dank!

18 opmerkingen:

  1. Een prachtige kerstkaart met een heel mooi sneeuwlandschapje!!
    xx Wilma

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Wat leuk dat je met dit mooie landschapje weer meedoet bij 52WTC!

    Lia xx

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Hoi Afke wat een leuke kaart zo met deze mallen. Groeten Trijntje

    BeantwoordenVerwijderen
  4. wat een schitterend kerstkaartje
    het mag dan eenvoudig zijn volgens jou, maar daarom niet minder mooi

    groetjes anneke

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Mooie kaart heb je gemaakt Afke.
    Zo'n mooi winters tafereeltje.
    Groetjes Hetty

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Hoi Afke,
    je kaart is prachtig. Dat dorpje is leuk zeg!
    Het klaarzetten van een blogbericht:
    Je gaat naar schema en selecteert de datum en tijd. Dan klik je op gereed en dan op publiceren. Niet op opslaan, want dan blijft het een concept. Je kunt het ook zien in je berichten. dan komt er gepland te staan i.p.v. concept.
    Succes. Lukt vast!
    GerJanne

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Schitterende kerstkaart met het mooie dorpje, en zo te zien heb je al een duidelijke uitleg helemaal fijn kun je het gaan proberen!
    XxAnita

    BeantwoordenVerwijderen
  8. Wat een MOOIE kerstkaart Afke.....prachtig in deze kleurtjes!
    Groetjes Diny

    BeantwoordenVerwijderen
  9. Hoi Afke, Je kaartje is heel mooi in deze frisse kleuren.
    Wat je planning betreft...of het is zoals GerJanne zegt of het lag aan blogger. Bij mij ging het ook fout vanmorgen.

    Liefs Monique
    DT 52WTC

    BeantwoordenVerwijderen
  10. Heel mooi dit kaartje Afke...heel leuk winters tafereeltje...
    groetjes Rosina
    DT 52 WTC

    BeantwoordenVerwijderen
  11. Mooie winterkaart,Afke.Superleuk tafereeltje.GerJanne heeft je vraag al beantwoordt :).

    Groetjes,Sylvia.

    BeantwoordenVerwijderen
  12. Hoi Afke,
    volgens mij werkt blogger niet echt mee..bij mij gaat het soms ook mis..Ik vind je kaartje met al die stansjes, heel erg leuk..
    groetjes,
    Ans

    BeantwoordenVerwijderen
  13. Prachtig kerstkaartje Afke!
    Groetjes Suzan

    BeantwoordenVerwijderen
  14. Een echte winterkaart met een mooi landschap. Fijn dat je meedoet met 52WTC. Groetjes Marijke.

    BeantwoordenVerwijderen
  15. Mooi winters landschap Afke! Groetjes Ela

    BeantwoordenVerwijderen
  16. Prachtige kerstkaart. Met mooie kleuren en details. Ik hoop dat het volgende geplannende blogbericht wel lukt
    Groetjes, Anja

    BeantwoordenVerwijderen
  17. Een heel erg mooi winters kerstkaartje.
    Groetjes van Marian

    BeantwoordenVerwijderen
  18. mooi landschapje heb je gecreƫerd!
    de uitleg van GerJanne is prima, soms echter ook rare dingen met blogger lijkt me...
    groetjes, nancy

    BeantwoordenVerwijderen

Wat leuk dat je een reactie achterlaat!
Deze lees ik altijd met heel veel plezier!
creatieve groetjes, Afke