woensdag 2 maart 2016

Mannenkaart

Hallo allemaal,

Mijn zus belde even om te vragen hoe het nu met me gaat, en vertelde dat ze mijn mannenkaart nog niet had gezien. Dus bij deze een snel berichtje met mijn mannenkaart. Zodra ik me weer beter voel zal ik bij iedereen weer even langskomen op het blog!



Gebruikte materialen:
Knipvel EWK 1228
PK9116  - vintage men
Col 1343 - schild
CR 1348 - houten plank

Met deze kaart doe ik mee bij:
Marian Design Challengeblog # 147 mannenkaart
Marianne Design Krea Divas # alles mag optie hart
Marianne Design Divas #  alles mag optie monochromatisch

Iedereen nog een fijne dag.
Groetjes, Afke

14 opmerkingen:

  1. Super gave kaart Afke! Wat een prachtig stoer geheel!
    Erg mooi gemaakt.

    Groetjes

    Rimmie

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Mooie stoere mannenkaart Afke!
    Gezellig dat je meedoet met onze challenge.
    Lieve groetjes, Marleen
    MD challenge blog

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Hoop dat je snel weer fit bent !!!!
    Je kaart is top !

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Leuk dat wij dankzij Anita kunnen genieten op jouw blog ;) Wat een stoere mannenkaart Afke! Heel mooi opgebouwd en de verouderde look past perfect bij! Heel veel beterschap! Hopelijk ben je snel weer de oude :)
    Groetjes Chantal

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Wat een prachtige mannenkaart Afke!
    Heel erg mooi opgebouwd....schitterend!
    Groetjes Diny

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Prachtige mannenkaart Afke!
    Dank je wel voor het meedoen
    Gr Wybrich
    DT MDchallenge blog

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Wat een prachtige mannenkaart Afke. Zo leuk met deze materialen. Dit staat ook nog op mijn lijstje to do. Groeten Trijntje

    BeantwoordenVerwijderen
  8. Prachtige mannenkaart. Erg leuk bedacht.
    Gr anita

    BeantwoordenVerwijderen
  9. Stoer! Beterschap Afke, geveld door de griep? Hopelijk ben je snel opgeknapt. Groetjes Ela

    BeantwoordenVerwijderen
  10. Stoere en leuke kluskaart Afke.
    Gezellig dat je meedoet met onze challenge en beterschap gewenst

    Gr. Anita
    MDblog

    BeantwoordenVerwijderen
  11. Mooie mannenkaart,Afke.Beterschap gewenst.

    Groetjes,Sylvia.

    BeantwoordenVerwijderen
  12. Prachtige mannenkaart. ☺ lekker stoer
    Groetjes, Anja

    BeantwoordenVerwijderen
  13. Totally adorable!
    Thanks for playing along with us at Kreadiva´s !
    xx Nela

    BeantwoordenVerwijderen

Wat leuk dat je een reactie achterlaat!
Deze lees ik altijd met heel veel plezier!
creatieve groetjes, Afke