zaterdag 5 maart 2016

Kinderkaart

Hallo allemaal, 

Allereerst iedereen bedankt voor de beterschapswensen en de reactie op mijn mannenkaart! Helaas ben ik vergeten te melden dat ik hem niet zelf had bedacht!

Gelukkig slaan de kuurtjes nu aan en begin ik wat op te knappen! Onderstaande kaartje maakte ik voor een echte voetbalfan. Dromen alle jongetjes hier niet van, om nummer 1 te worden! Ik ben benieuwd wat jullie er van vinden.



Gebruikte materialen:
3DHM0024 - plaatje
PB 7045 - Eline's Fresh Flowers
Col 1336 beker en tekst
Col 1321 - ronde mal

Met deze kaart doe ik mee bij:
Marianne Design Challenge blog # 148 een kinderkaart
Marianne Design KreaDivas # 19  alles mag, optie hart
Marianne Design Divas # alles mag, optie monochromatisch

Iedereen een heel fijn weekend!
groetjes, Afke

15 opmerkingen:

  1. Superleuke kinderkaart heb je gemaakt Afke!
    Groetjes Suzan

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Leuke snoesjeskaart!
    Blij dat je eindelijk weer aan het opknappen bent!
    Groetjes Anita

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Ik denk dat dat een droom is van heel veel jongetjes ;) Super leuke en vrolijke kaart Afke! Gelukkig slaan de medicijnen aan en knap je al wat op :) Beterschap!
    Groetjes Chantal

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Wat een leuke kaart voor een voetbalfan.
    Fijn dat je weer een beetje aan het opknappen bent, het duurt wel erg lang...
    Groetjes Hetty

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Hoi Afke,
    wat heb je een gave kinderkaart gemaakt, ik denk dat ieder jongetje daar wel van droomt..prof voetballer worden..
    Ik heb je mannenkaart even gemist, hij is echt stoer en erg leuk..
    Fijn dat je je weer wat beter voelt,
    groetjes,
    Ans

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Wat een schattige kaart Afke......en fijn dat het al wat beter met je gaat!
    Groetjes Diny

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Hoi Afke wat een superleuke kaart. Heel mooi met dit snoesje. Fijn dat he weer bent opgeknapt. Groeten Trijntje

    BeantwoordenVerwijderen
  8. Leuk Afke! Zeker geslaagd voor een jongetje!
    Knap maar snel weer op!

    Groetjes

    Rimmie

    BeantwoordenVerwijderen
  9. Super stoer ventje !
    Echt een jongenskaart !

    BeantwoordenVerwijderen
  10. Leuk met die stoere Snoes Afke.
    Gezellig dat je meedoet met onze challenge.

    Gr. Anita
    MDblog

    BeantwoordenVerwijderen
  11. Een hele leuke stoere kaart voor een jongen die van voetbal houdt!
    Mooi gemaakt Afke en gezellig dat je meedoet met onze challenge.
    Lieve groetjes, Marleen
    MD challenge blog

    BeantwoordenVerwijderen
  12. Gezellige kinderkaart,
    leuk dat je meedoet.

    Mieke, MD Challenge blog

    BeantwoordenVerwijderen
  13. Leuke jongenskaart voor een echte voetbalfan.
    Gezellig dat je met ons meedoet.
    Groetjes Ellie
    DT MD challenge blog

    BeantwoordenVerwijderen
  14. Helemaal leuk voor een voetbalfan! Leuk dat je meedoet met de MDchalllenge!
    Groetjes Boukje.

    BeantwoordenVerwijderen
  15. leuke kaart Afke!
    Dank je wel voor het meedoen
    Gr Wybrich
    DT MDchallenge blog

    BeantwoordenVerwijderen

Wat leuk dat je een reactie achterlaat!
Deze lees ik altijd met heel veel plezier!
creatieve groetjes, Afke