donderdag 24 maart 2016

Kerstkaart week 12

Hallo allemaal,

Allereerst welkom aan mijn nieuwe volgers! Wat leuk dat jullie mijn blog hebben gevonden en ik hoop dat we elkaar kunnen inspireren!
Dan is het alweer donderdag en dat betekent dat ik ook deze dag weer een kaartje kan plaatsen voor 52WTC. Dit keer een eenvoudig kaartje en ik vraag me af of dit ook CAS is?





 
 
Gebruikte materialen:
PK 9113 - Classic Christmas
Col 1339 - Xmas
LR 0122 - Ster
CS 0880 - Christmas around the world


Met deze kaart doe ik mee bij:
52WTC#12
Marianne Design KreaDivas # 20 alles mag, optie mannenkaart
Marianne Desig Divas # alles mag, optie aparte vorm
de Egel # 15 Cas of Vintage


Ik ben nu bij de kleinkinderen, maar vanavond doe ik weer een blogrondje!
Iedereen een fijne dag!
groetjes, Afke

22 opmerkingen:

  1. Hoi Afke wa een mooie eenvoudige kaart met de tekst em bloem. Groeten Trijntje

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Mooie kerstkaart,Afke.Superleuke stempels en tekststans.Hele mooie bloem als blikvanger.

    Groetjes,Sylvia.

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Eenvoudig maar heel leuk.
    Groetjes Lil DT lid 52 WTC

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Ik vind hem CAS hoor! Ik heb daar ook altijd moeite mee.
    Maar hij is prachtig.
    Liefs, Monique
    (DT52WTC vandaag)

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Wat een gave kaart Afke!
    Groetjes Diny

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Super mooie en warme kerstkaart Afke!
    Groetjes Chantal

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Ja hoor wat mij betreft is het een CAS kaartje.
    Een heerlijk kerstkaartje in de warme kerstkleuren, mooi hoor!

    Groetjes

    Rimmie
    DT 52WTC

    BeantwoordenVerwijderen
  8. Een prachtige kerstkaart in echte kerstkleuren.
    Groetjes van Marian.

    BeantwoordenVerwijderen
  9. Een mooie kerstkaart Afke.
    Lieve groetjes Miranda

    BeantwoordenVerwijderen
  10. Mooie kaart Afke,
    in mijn ogen is het wel CAS,
    groetjes,
    Ans

    BeantwoordenVerwijderen
  11. Een schitterend kerstkaartje Afke...en voor mij is het ook CAS hoor...je zal het wel horen ...bij de egel willen ze wel eens een beetje streng zijn...

    groetjes Rosina

    BeantwoordenVerwijderen
  12. Prachtig kerstkaartje Afke!
    Groetjes Suzan

    BeantwoordenVerwijderen
  13. Hij is volgens mij CAS!
    ziet er super uit zus!
    Groetjes Anita

    BeantwoordenVerwijderen
  14. Lijkt me redelijk CAS. Heel mooi ook, de bloem is ook leuk in die drie kleurtjes!
    groetjes, Nancy

    BeantwoordenVerwijderen
  15. Mooie kaart Afke, oook je kaartjes hieronder zien er schitterend uit. Top gedaan!!
    xx Wilma

    BeantwoordenVerwijderen
  16. Mooie kaart Afke, oook je kaartjes hieronder zien er schitterend uit. Top gedaan!!
    xx Wilma

    BeantwoordenVerwijderen
  17. Wat leuk dat je meedoet met onze 'Cas/Vintage' Challenge !
    Bedankt voor je deelname en veel succes.

    {Challengeblog De Egel}
    {Hobbywinkel De Egel}

    BeantwoordenVerwijderen
  18. Prachtige CAS kaart Afke , ik word
    ook jouw volger nu hoor, schitterend.
    Liefs van Epie xx

    BeantwoordenVerwijderen
  19. Prachtige kerstkaart, afke . Ik blijf het altijd wel moeiljk vinden om een cas-kaart te maken.
    Fijne paasdagen.
    Groetjes, Anja

    BeantwoordenVerwijderen
  20. Mooi hoor, ik dacht dat het ook een echte Cas kaart is. Fijn dat je mee doet met de maartuitdaging van de Egel. Groetjes Nelleke DT

    BeantwoordenVerwijderen

Wat leuk dat je een reactie achterlaat!
Deze lees ik altijd met heel veel plezier!
creatieve groetjes, Afke