dinsdag 16 februari 2016

Sketchkaart

Goedemorgen allemaal,

Voor onze oudste kleindochter, die morgen al weer 5 jaar wordt,  maakte ik onderstaande kaartje voor haar verjaardag. In haar vriendenboekje las ik dat rood en rose toch wel haar lievelingskleuren zijn!
Ik ben benieuwd of zij hem leuk vindt.
Verder wil ik iedereen bedanken die reageert op mijn kaarten. Het is erg leuk om alle reacties te lezen!!!




Gebruikte materialen zijn:
plaatje: Fun 0003
papier: Eline's Fresh Flowers PB7045
LR0111 - de swirl
Col 1306 - het hartje
EC 0152 - tekst op label
CS 0922 hartje op label
Lint

Met deze kaart doe ik mee bij:
Marianne Design KreaDivas # 19 alles mag, optie hart

Iedereen nog een hele fijne zonnige dag gewenst.
groetjes, Afke

8 opmerkingen:

  1. Leuke vrolijke kaart heb je voor Juulle gemaakt!
    Fijne verjaardag morgen!
    Groetjes Anita

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Leuke kaart voor je kleindochter !
    Zal ze leuk vinden, mijn kleinzoons en dochters verwachten
    ook altijd een kaart van mij.

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Wat een leukerd!!!
    Creatieve groetjes, Gaby

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Je blijft in het rood....Prachtig kaartje voor je kleindochter.
    En gefeliciteerd met haar.

    Lieve groet Giny

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Dit kaartje gaat ze vast ontzettend leuk vinden!
    Lekker vrolijk! Mooi gemaakt Afke!

    Groetjes

    Rimmie

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Superleuke vrolijke kaart voor je kleindochter,Afke.Wat een grappig plaatje.

    Groetjes,Sylvia.

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Heel lief kaartje heb je voor de verjaardag van je kleindochter gemaakt Afke...en ze zal deze vast heeeeel mooi vinden, alleen al omdat oma hem gemaakt heeft...
    Gefeliciteerd met haar verjaardag...

    groetjes Rosina

    BeantwoordenVerwijderen
  8. Dit kaartje moet ze wel leuk vinden, wat een schatje !!!
    Gefeliciteerd met je kleindochter.
    Groetjes Hetty

    BeantwoordenVerwijderen

Wat leuk dat je een reactie achterlaat!
Deze lees ik altijd met heel veel plezier!
creatieve groetjes, Afke