donderdag 18 februari 2016

Kerstkaart week 7

Hallo allemaal,

En dan is het al weer donderdag en kerstkaartendag bij het 52weekstochristmas blog. Vandaag heb ik zitten stoeien met mijn "oude " kerstmallen in de kleur creme/bruin. Ik vind het niet helemaal geworden zoals ik voor ogen had, maar ik wist ook niet hoe er aan te sleutelen. Oordeel zelf maar!

 

Gebruikte materialen:
Col 1325 - label met tekst
LR 0360 - grassneeuw)rand
CR 1288 - dorp met hek
CR 1289 - de herten
CR 1293 - de sterrenhemel.

Met deze kaart doe ik mee bij:
52weekstochristmas # week 7
Maranne Design KreaDivas # 19
Marianne Design Divas # alles mag met optie Monochromatisch

Ik ga straks een blogrondje doen, en wens vast iedereen nog een fijne avond.

Groetjes, Afke

13 opmerkingen:

  1. Hele mooie kaart,Afke.Prachtig tafereeltje.Mooie embossing.

    Groetjes,Sylvia.

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Hallo Afke, ik vind dit wel een mooie combi !
    Dus geslaagd !

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Prachtig kerstkaartje heb je gemaakt Afke!
    Groetjes Suzan

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Ik vind het een mooie kaart hoor Afke. Super gedaan met deze kleuren. En fijn dat je ook meedoet met 52WTC. Groetjes Marijke.

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Mooie kaart heb je gemaakt Afke.
    Echt een winters landschap !!!
    Groetjes Hetty

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Je hebt een mooi, winters landschapje gemaakt Afke,
    hele mooie kerstkaart,
    groetjes,
    Ans

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Wauw....wat een schitterende kaart Afke!
    Groetjes Diny

    BeantwoordenVerwijderen
  8. Wat een mooi winterslandschapje heb je gemaakt Afke. Leuke achtergrond. Groeten Trijntje

    BeantwoordenVerwijderen
  9. Ik vind hem super, Afke. Maar ik weet natuurlijk niet wat voor gedachten jij in je hoofd had met dit kaart. maar er is Niks mis mee. Het is een prachtige kerstkaart
    Groetjes, Anja

    BeantwoordenVerwijderen
  10. Wat een leuke kaart! Wat leuk om te zien dat je het dorpje op deze manier hebt gebruikt. Je brengt me nog op een idee, haha!
    Lieve groetjes, Anja

    BeantwoordenVerwijderen
  11. Hoi! Wat leuk dat je mijn blog hebt gevonden en volger bent geworden. Bedankt voor je lieve reactie! En deze kaart van jou is juist leuk geworden. Mooi tafereeltje en de stippen op de achtergrond zijn net sneeuw. Groetjes, Miranda

    BeantwoordenVerwijderen
  12. waow, wat een prachtige kaart.
    Groetjes Geesje

    BeantwoordenVerwijderen

Wat leuk dat je een reactie achterlaat!
Deze lees ik altijd met heel veel plezier!
creatieve groetjes, Afke