donderdag 21 januari 2016

Kerstkaart week 3

Hallo allemaal,
Wat leuk al die lieve reacties op mijn verjaardagskaart voor onze jongste kleinzoon.
Ik heb deze week weer meer zin om kaarten te maken en onderstaande is er één van. Een geborduurde kaart voor het blog kerstkaart week 3. Ik wil proberen om ook elke week een kaart te maken, zodat ik er voldoende op voorraad heb.



Gebruikte materialen:
knipvel Mattie MB0156;
borduurgaren Mettler Polysheen.

Door problemen met mijn laptop en blogger is deze kaart erg laat geplaatst.

Lieve groet,
Afke

10 opmerkingen:

  1. Hoi Afke wat een prachtig borduur werk zit er op deze kaart. Daar ben je wel even mee bezig! Je kaart is prachtig. De plaatjes combineren heel mooi bij dit borduur.. Groeten Trijntje

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Hoi Afke, wat fijn dat je volger bent geworden van ons blog, je hebt een prachtig borduur kerstkaartje genaakt. Hartelijke groet, Ingrid 52 WTC

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Prachtige kerstkaart Afke...een schitterende geborduurde swirl heb je erop gemaakt...alles past zo mooi bij elkaar...

    groetjes Rosina

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Prachtige kerstkaart,Afke.Mooi geborduurd en mooie plaatjes.

    Groetjes,Sylvia.

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Mooi borduurtje, leuk gedaan!!!
    Creatieve groetjes, Gaby

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Hoi Afke,
    prachtige tak heb je geborduurd, mooie kleurtjes, een gave kerstkaart,
    groetjes,
    Ans

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Mooie kaart met de geborduurde rand. Vind ik altijd nog moeilijk. Leuk dat je mee gaat doen met 52WTC.
    Groetjes Marijke.
    DT 52WTC

    BeantwoordenVerwijderen
  8. Super mooie kaart heb je gemaakt.
    Zo mooi geborduurd.
    Groetjes Hetty

    BeantwoordenVerwijderen
  9. Prachtige kaart!
    Mooi de borduurrand en de plaatjes passen er super bij!
    groetjes Anita

    BeantwoordenVerwijderen
  10. Prachtige kaart Afke! Prachtig borduurpatroon, prachtig geborduurd in heel mooie kleuren en de knipvellen passen er mooi bij :)
    Groetjes Chantal

    BeantwoordenVerwijderen

Wat leuk dat je een reactie achterlaat!
Deze lees ik altijd met heel veel plezier!
creatieve groetjes, Afke