maandag 9 november 2015

Mannenkaart

Hallo allemaal,

Allereerst een hartelijk welkom aan mijn nieuwe volger Rosina. Leuk dat je mij wilt volgen!

Een mannenkaart vind ik altijd erg moeilijk om te maken, maar in de nieuwe Marianne stonden zulke mooie kaarten dat ik me er toch maar aan waag!


Gebruikte materialen:
Knipvel EWK 1228
PB 9116 Vintage Men
Col 1343 Tekst
LR 0270
LR 0273
Col 1345 label

Deze kaart laat ik nog meedoen aan:
Marianne Design KreaDivas # 15 Alles geht/Option Herbst (3e inzending)

Ik wens iedereen nog een hele fijne dag!
Lieve knutselgroetjes,
Afke


                                                       



10 opmerkingen:

  1. Hallo Afke,

    Wat een mooie mannenkaart.Super leuk plaatje en hele mooie stansen.

    Groetjes,Sylvia

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Super gave mannenkaart Afke!
    Prachtig geheel!

    Groetjes

    Rimmie

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Stoere mannenkaart Afke!
    Mooi gemaakt.
    Lieve groetjes, Marleen

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Hoi Afke Wat een leuke store mannenkaart. Mooie materialen Zijn dit! Groeten Trijntje

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Mooi Afke!
    En ging het linken nu makkelijker? Of maakt het niet uit?
    Groetjes Anita

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Mooi Afke, echt een mannenkaart !
    groeten Ineke

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Hoi Afke wat een stoere mannenkaart! De mallen aan de zijkant zijn een leuke touch en je hebt het scrappers rope heel stoer verwerkt :) Ik vind ze ook lastig mannenkaarten! Ik maak ze ook liever niet hihi ;)
    Groetjes Chantal

    BeantwoordenVerwijderen
  8. Hele mooie kaart Afke,
    leuk de auto in 't lijstje, lekker stoer door het touwtje, heel mooi gemaakt!
    groetjes,
    Ans

    BeantwoordenVerwijderen
  9. Wat een mooie mannenkaart.
    Zo'n mooie combinatie van materiaal ...
    Groetjes Hetty

    BeantwoordenVerwijderen

Wat leuk dat je een reactie achterlaat!
Deze lees ik altijd met heel veel plezier!
creatieve groetjes, Afke