zaterdag 24 oktober 2015

ZWART/WIT

Hallo allemaal,

Eindelijk weer even tijd gevonden om wat kaartjes in elkaar te zetten. Ik vind het bloggen erg leuk, maar het kost mij erg veel tijd om alles te bekijken en te reageren. Ik probeer het zoveel mogelijk, maar helaas lukt dat niet altijd. Onderstaande kaartjes maakte ik voor het MD Challenge blog, waar wordt gevraagd om 2 kaartjes van 10x10 cm. Dit is mijn bijdrage.





Gebruikte materialen zijn allemaal van MD, te weten:
PK 9103 Noir&Blanc;
PK 9082 Dark Vintage
LR 0338 Poes
LR 0187 Anja's Labels
CS 0855.

Met deze kaartjes doe ik mee aan:
Marianne Design Challenge blog #  10x10;
Marianne Design Krea Divas # alles mag, optie Herfst;
Anreda # september/oktober 2 op je kaart;
Cards2Create #muziek op je kaart;

Iedereen nog een hele fijn weekend.
Lieve groetjes, Afke

21 opmerkingen:

  1. Leuk met die zwarte katjes!!!
    Creatieve groetjes, Gaby

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Leuke kaartjes heb je gemaakt. Dank je wel voor je deelnamen aan de challenge van Cards2Create.
    Groetjes Cobie

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Wat een leuke verjaardagskaarten Afke! Zo grappig die katten en het muziek DP is een leuke touch :) Het zwart/wit maakt het setje ook heel stijlvol :) Bloggen neemt heel veel tijd in beslag en als je het druk hebt lukt het niet altijd om te reageren ;)
    Groetjes Chantal

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Wat een leuke kaartjes !
    Zwart wit, altijd een goede combi !

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Twee schattige kaartjes met die poezen en de wiebeloogjes,Afke.
    Mooie zwart/ wit combinatie.

    Groetjes,Sylvia.

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Hoi Afke,
    leuke kaartjes heb je gemaakt, mooi met de poes en het gave papier,
    groetjes,
    Ans

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Wat een leuke kaartjes heb je gemaakt Afke.
    Leuk met de poesjes.
    Zaten er maar meer uren in de dagen ......
    Groetjes Hetty

    BeantwoordenVerwijderen
  8. Heel leuk die kleine kaartjes Afke...grappig met die wiebeloogjes...
    Lieve groetjes Miranda

    BeantwoordenVerwijderen
  9. Hoi Afke, gelukkig heb je weer even tijd gevonden want ze zijn zeker de moeite waard! Schattig met die 'schele' katjes! En ik worstelde met het thema muziek (daar heb ik niet zoveel van) maar bedacht me net dat ik ook papier met muziek heb! Bedankt daarvoor en lekker blijven bloggen (doe ik meestal in de avond op mijn telefoon). Groetjes Ela

    BeantwoordenVerwijderen
  10. Hoi Afke, gelukkig heb je weer even tijd gevonden want ze zijn zeker de moeite waard! Schattig met die 'schele' katjes! En ik worstelde met het thema muziek (daar heb ik niet zoveel van) maar bedacht me net dat ik ook papier met muziek heb! Bedankt daarvoor en lekker blijven bloggen (doe ik meestal in de avond op mijn telefoon). Groetjes Ela

    BeantwoordenVerwijderen
  11. Je hebt 2 mooie kaartjes gemaakt.
    Leuk dat je meedoet aan de challenge.

    Groetjes,
    Yvonne MD challenge blog

    BeantwoordenVerwijderen
  12. Wat een leuke kaartjes Afke met die poesjes
    Gezellig dat je meedoet met onze challenge.

    Gr. Anita
    MDblog

    BeantwoordenVerwijderen
  13. Herkenbaar hoor Afke! Het kost inderdaad veel tijd om overal op te reageren, doe ook altijd mijn best, maar ooit komt ik er gewoon niet toe!

    Je kaartjes zijn erg leuk!
    Mooi zo dat zwart met wit!

    Groetjes

    Rimmie

    BeantwoordenVerwijderen
  14. Wat een schatjes deze poezenkaartjes!!

    Lieve groet Giny

    BeantwoordenVerwijderen
  15. Mooie kaartjes Afke!
    Knap gedaan zo in het zwart/wit en leuk gedaan met de wiebeloogjes.
    Gezellig dat je meedoet met onze challenge.
    Lieve groetjes, Marleen
    MD challenge blog

    BeantwoordenVerwijderen
  16. Wat een gezellige kaartjes !!
    Leuk dat je meedoet.

    Mieke, MD Challenge blog

    BeantwoordenVerwijderen
  17. Wat een leuke kaartjes heb je gemaakt met de poesjes Afke, mooi in het zwart/wit.
    Gezellig dat je met onze challenge mee doet.
    Groetjes Ellie
    DT MD challenge blog

    BeantwoordenVerwijderen
  18. Mooie schattige kaartjes!
    Dank je wel voor het meedoen
    Gr Wybrich
    DT MDchallenge blog

    BeantwoordenVerwijderen
  19. Simply stunning!
    Thank you for sharing with us here at Kreadiva´s!
    xx Nela

    BeantwoordenVerwijderen

Wat leuk dat je een reactie achterlaat!
Deze lees ik altijd met heel veel plezier!
creatieve groetjes, Afke