maandag 5 oktober 2015

JARIG

Hallo allemaal,
Allereerst een woord van welkom aan mijn nieuwe volgers Grietje en Ineke. Wat leuk dat jullie mijn blog hebben gevonden!!! Ik hoop dat we elkaar kunnen inspireren!
De laatste dagen heb ik erg veel problemen gehad met blogger. Lezen ging goed, berichten of reacties plaatsen lukte niet. Dus nu eindelijk onderstaande kaartje geplaatst welke ik maakte voor een kennis die 1 oktober jarig was.



Ik ben erg benieuwd wat jullie van deze kaart vinden!
Met deze kaart wil ik graag meedoen aan:
Marianne Design KreaDivas # 14 alles mag/nieuwe stansen (dit is mijn 3e inzending)

Creatieve groetjes, Afke


7 opmerkingen:

  1. Leuke verjaardagskaart!
    Gelukkig kon je wel een berichtje plaatsen is best irritant als blogger niet werkt
    Xx Anita

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Mooie verjaardagkaart,Afke.Mooi designpapier en een leuke bloementoef.

    Groetjes,Sylvia.

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Hoi Afke,
    je kaartje is erg mooi van kleur, leuk het hart met muziekpapier en een gave toef!
    groetjes,
    Ans

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Super mooie verjaardagskaart Afke! Heel mooi DP heb je gekozen en de mallen passen er perfect bij :) Wat jammer dat je zoveel problemen had met Blogger! Gelukkig is het toch nog gelukt om deze kaart te plaatsen :)
    Groetjes Chantal

    BeantwoordenVerwijderen
  5. A pretty b-day card,fabulous!
    Hugd Gudrun DT

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Totally fabulous!
    Thanks for playing along with us at Kreadiva´s and good luck,
    Hugs Nela

    BeantwoordenVerwijderen

Wat leuk dat je een reactie achterlaat!
Deze lees ik altijd met heel veel plezier!
creatieve groetjes, Afke