woensdag 2 september 2015

Zomaar

Hallo allemaal,

Wat vliegt de tijd toch snel voorbij. Het is al weer september. Allereerst iedereen bedankt voor de reactie op mijn vorige kaart en de lieve berichtjes! Ik vind het erg leuk om te lezen!
Onderstaande kaartje heb ik in duplo gemaakt voor de dochter van mijn zus en voor een schoonzus. Ik had het kaartje voor  mijn nichtje haar verjaardag per ongeluk naar mijn andere schoonzuster gezonden (die er trouwens heel blij mee was!). En voor mijn schoonzus als dank voor alle zelf gekweekte groenten die ze me regelmatig brengt.





Gebruikte materialen:
EWK1220;
PK9085 Birds & Flowers;
CR1201;
LR0131 klimop
LR0158 vlinder
CR 1309 een bloemetje voor jou;
roosjes, plakparels en FR 1121 (Flower Ribbon);

Met deze kaart wil ik graag meedoen aan:
Marianne Design Kreadivas # 13 alles mag (dit is mijn 2e inzending).
Iedereen nog een hele fijne dag.

Lieve groetjes, Afke











8 opmerkingen:

  1. Wauw Afke! Schitterende kaart! Prachtig model, prachtig gedecoreerd en dan ook nog in tweevoud gemaakt :) Wat leuk dat jouw andere schoonzus zo blij was met de kaart die je haar per ongeluk stuurde! Kan gebeuren dat je kaarten omwisselt ;)
    Groetjes Chantal

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Prachtige kaart heb je gemaakt Afke!
    Lieve groetjes, Marleen

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Het is een prachtige kaart en Linda was er ook heel blij mee.
    Jammer dat de foto zo donker is.
    XxAnita

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Hoi Afke wat een prachtige kaart. Superleuk gemaakt. Groeten Trijntje

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Mooie kaart heb je gemaakt Afke.Leuk dat je 'm nu 2 keer hebt gemaakt, het is en blijft een leuk model om te maken
    Groetjes Hetty

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Mooie kaart,Afke.Leuk dat allebei de ontvangers blij waren met de kaarten.Superleuk plaatje.

    Groetjes,Sylvia.

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Wat een mooie kaart. Leuk modelletje en mooi dat lint erbij.

    Groetjes Jane

    BeantwoordenVerwijderen
  8. Sehr schöne Karte liebe Afke! Elegant und lieblich zugleich.
    Liebe Grüße deine Gudrun DT

    BeantwoordenVerwijderen

Wat leuk dat je een reactie achterlaat!
Deze lees ik altijd met heel veel plezier!
creatieve groetjes, Afke