maandag 14 september 2015

Verjaardagskaart

Goedenmiddag allemaal,

Voor onze buurvrouw die jarig was heb ik een kaart geborduurd. Zij is 85 geworden en ik wist dat ze het heel fijn vindt om geborduurde kaarten te ontvangen.



Het borduurpatroon komt uit een oud hobbyjournaal en de bloem uit een knipvel wat ik eens ergens bij heb gekregen. De jarige was er erg blij mee. Ik ben erg benieuwd wat jullie ervan vinden.
Met deze kaart doe ik mee bij het http://www.borduurkaartenblog.blogspot.nl/2015/09/challenge-23-gebruik-een-stans-op-je.html
Lieve groetjes,
Afke

12 opmerkingen:

  1. Hallo Afke,

    Een hele mooie kaart met een prachtig geborduurde rand.Mooie kleuren paars en leuk afgewerkt met de strik.Begrijpelijk dat de buurvrouw blij was met de kaart.:)

    Groetjes,Sylvia.

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Wat een prachtige kaart Afke! Zo prachtig geborduurd en zulke mooie kleuren :) Ik kan mij voorstellen dat de buurvrouw er heel blij mee was :)
    Groetjes Chantal

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Schitterende kaart heb je gemaakt voor je buurvrouw.
    Mooi patroon en je bloem past er zo mooi bij.
    Ik begrijp wel dat je buurvrouw er erg blij mee is.
    Groetjes Hetty

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Hij is mooi geworden je kaart voor de buurvrouw.
    XxAnita

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Hoi afke. Je kaart is prachtig geworden. Mooi kleuren. Een erg mooi patroon ook alles past perfect. Als je wil kun je meedoen bij ons borduurkaartenblog. Daar past deze kaart bij... Groeten trijntje

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Prachtige kaart Afke,
    Mijn operatie is gelukt, ik heb geen pijn meer. Ben daar super blij mee.
    Maar heb veel last van mijn wond, deze wil ook niet genezen. Er zit een ontsteking onder. Heb nu antibiotica gekregen.
    Gr Anita

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Schitterende verjaardagskaart Afke!
    Lieve groetjes, Marleen

    BeantwoordenVerwijderen
  8. Hallo Afke. wat heb je een prachtige kaart gemaakt. Mooie kleuren bij elkaar en prachtig geborduurd. Gezellig dat je meedoet met de challenge van Ons borduurkaartenblog. Groetjes, Cindy

    BeantwoordenVerwijderen
  9. Hoi Afke
    Prachtig is je kaart in deze kleuren voor je jarige buurvrouw, het is een heel mooi borduurpatroontje.
    Gezellig dat je meedoet aan de challenge op ons Borduurkaartenblog.
    Lieve groetjes, Danoesja

    BeantwoordenVerwijderen
  10. Hallo Afke
    Wat een prachtige kaart heb je voor je buurvrouw gemaakt, mooi geborduurd in héle mooie kleuren.
    Het plaatje met de viooltjes vind ik enig.
    Dank je wel voor het meedoen bij Ons borduurkaartenblog.
    Lieve groetjes,Corrie

    BeantwoordenVerwijderen
  11. Wat een prachtige kaart met mooi borduurwerk.
    Bedankt voor je deelname bij Ons borduurkaartenblog.
    Groeten Lenie

    BeantwoordenVerwijderen
  12. Prachtig kaartje, Afke

    Lieve groet Giny

    BeantwoordenVerwijderen

Wat leuk dat je een reactie achterlaat!
Deze lees ik altijd met heel veel plezier!
creatieve groetjes, Afke