woensdag 23 september 2015

KERSTKAART

Hallo allemaal,
Allereerst iedereen bedankt voor de reacties op mijn vorige kaarten. Het is erg leuk om deze te lezen!
Ook ik ben nu begonnen met het maken van kerstkaarten. Bij onderstaande kaart heb ik me laten inspireren door Wybrich, die altijd schitterende kaarten maakt. Maar goed, de kop is er af!



Gebruikte materialen:
PB 7046 winterpastels
PP 1405
CR 1225  de ster
bloemen gewonnen bij Anreda
embossingfolder

Deze kaart wil ik graag mee laten doen bij:
Kreadivas # 14 alles mag/nieuwe stansen dit is mijn 2e inzending;
de-egel.blogspot.nl/september-challenge-9 (3 sterren);

Iedereen nog een hele fijne avond.
Groetjes, Afke

16 opmerkingen:

  1. Een prachtige kerstsnoes Afke!!

    Lieve groet Giny

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Hallo Afke,

    Wat een mooie kaart,Afke.Leuke embossing op de achtergond en een lief snoesje.

    Groetjes,Sylvia.

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Hoi Afke. Prachtig deze kaart. Heel erg leuk gemaakt. Ik hou ook erg van snoesjes. Groeten Trijntje

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Wat een mooie kaart heb je gemaakt Afke.
    Echt een winters kaartje hoor.
    Groetjes Hetty

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Ontzettend mooie winterse kaart Afke!
    Lieve groetjes, Marleen

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Prachtige kerstkaart Afke! Super leuk dat jouw inspiratie bij Wybrich vandaan komt :) De volgende kerstkaarten zullen ook beauty's zijn weet ik zeker!
    Groetjes Chantal

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Supersss dat je meedoet met onze '3 dezelfde' Challenge !
    Bedankt voor je deelname en veel succes.

    {Challengeblog De Egel}
    {Hobbywinkel De Egel}

    BeantwoordenVerwijderen
  8. Prachtige kerstkaart heb je gemaakt met een lief Snoesje,
    groetjes,
    Ans

    BeantwoordenVerwijderen

  9. Het is een super mooi kaartje geworden ☺
    Bedankt dat je meedoet met onze "3 of a kind" Challenge !
    Gezellige en fijne (knutsel) dagen
    Liefs van Erica
    {Heidebloempjuh}
    {DT De Egel}

    BeantwoordenVerwijderen
  10. Prachtige kaart Afke!
    Heel mooi in deze rustige kleuren!

    Groetjes

    Rimmie

    BeantwoordenVerwijderen
  11. Prachtige kaart !
    Ik kwam je tegen op een blog !
    Ben meteen bij je gaan kijken !
    Ga je volgen !!
    groeten Ineke

    BeantwoordenVerwijderen
  12. Wat een mooie kerstkaart (maar nu pas begonnen?!). Ik ga je volgen ik hoop dat we elkaar kunnen inspireren.
    Groetjes Grietje

    BeantwoordenVerwijderen
  13. Een snoesje...:-)!!!
    Creatieve groetjes, Gaby

    BeantwoordenVerwijderen
  14. Wat een mooie kaart Afke en fijn gevoel toch dat de "kop eraf" is ? Wybrich maakt zeker mooie kaarten en jij hebt er ook een beauty van gemaakt.
    Dank je voor je deelname aan de challenge bij de Egel.
    Lieve groetjes Miranda

    BeantwoordenVerwijderen
  15. Fabulous ,great card!Thank you so much for sharing this wonderful card idea with us ,at MD Kreadivas challenge this month ! Good luck!
    Hugs Gudrun DT

    BeantwoordenVerwijderen

Wat leuk dat je een reactie achterlaat!
Deze lees ik altijd met heel veel plezier!
creatieve groetjes, Afke