dinsdag 11 augustus 2015

10 augustus 2015

Goedenmorgen allemaal,
Na een super leuke en fijne vakantie op ons favoriete eiland Ameland, zijn we afgelopen zaterdag weer thuis gekomen. Deze zomerperiode heb ik niet heel veel gedaan, behalve voor degenen die jarig waren.
Onderstaande kaartje heb ik gemaakt voor mijn lieve zus, die gisteren jarig was! Ik heb deze op Ameland al aan haar gegeven dus nu kan hij ook op mijn blog.


Gebruikte materialen zijn:
                                                                                                                                                                                            LR0241; LR0157; LR0270; LR0273; PP 026; CS0855;

Met deze kaart doe ik mee aan:
KreaDivas #13 alles geht + option urlaub;

En toen kwam ik terug van vakantie en lag onderstaande prijs op de deurmat! Ik heb de challenge van Anreda van juni/juli gewonnen met mijn bloemen-beterschapskaart. Hoe leuk is dit!!! Dank je wel Erna!



Iedereen nog een fijne dag.
Lieve groetjes,
Afke

10 opmerkingen:

  1. Wat een gaaf kaartje en wat een mooie superprijs, gefeliciteerd!!!
    Creatieve groetjes, Gaby

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Hoi Afke welkom terug! Super leu om te lezen dat je zo hebt genoten tijdens jullie vakantie :) De kaart die je voor Anita hebt gemaakt is prachtig! Zo zacht, zo romantisch :) Gefeliciteerd met jouw gewonnen prijs! Dat is nog een leuk thuis komen en wat is het een mooie prijs! Dik verdiend :)
    Groetjes Chantal

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Wat fijn dat jullie zo'n fijne vakantie hebben gehad.
    Meteen maar weer een hele mooie kaart gemaakt voor je zus .....
    Leuke prijs heb je gewonnen, je hoeft je nog niet te vervelen.
    Groetjes Hetty

    BeantwoordenVerwijderen
  4. prachtige kaart heb je gemaakt voor je zus en wat heb je een mooie prijs gewonnen,
    groetjes,
    Ans

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Hoi Afke wat een prachtige kaart heb je voor je zus gemaakt. Heel leuk in de vintagestijl. Prachtig gemaakt. Endat een leuk thuiskomst met zulke leuke hobby spullen. Daar weet je wel raad mee. Groeten Trijntje

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Het is een hele mooi kaart hij staat hier op de kast te pronken. En wat een super leuke prijs heb je gewonnen! Het is wel even wennen zo met mijn nieuwe tablet pff maar gaat goed komen.
    Xx Anita

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Schitterende kaart heb je gemaakt Afke!
    Prachtig van kleuren en super gedaan met de vele kleine details... ik zit hem al 3x opnieuw te bekijken.
    En... wat een prachtige prijs heb je gewonnen!! Heel veel knutselplezier ermee, maar dan komt vast goed.
    Lieve groetjes, Marleen

    BeantwoordenVerwijderen
  8. Hallo Afke,

    Het is een prachtige kaart met een mooi plaatje.Gefeliciteerd met je mooie prijs.

    Groetjes,Sylvia.

    BeantwoordenVerwijderen
  9. Wat een mooie MD vintage kaart! Fijn dat je meedoet bij de alles mag / optie vakantie challenge bij Marianne Design Kreadivas, LG Blankina

    BeantwoordenVerwijderen
  10. hallo liebe Afke ,eine herrliche ,romantische Vintage karte hast du gezaubert ! Vielen Dank für deine Teilnahme an der Marianne Kreadivas challenge in diesem Monat!
    Viel Glück!
    Liebe Grüße deine Gudrun DT

    BeantwoordenVerwijderen

Wat leuk dat je een reactie achterlaat!
Deze lees ik altijd met heel veel plezier!
creatieve groetjes, Afke