maandag 8 juni 2015

SOL -Babykaart

Hallo allemaal,

Laatst heb ik weer meegedaan met een SOL-kaart bij de Schatkist. Het was een heel project, bedacht door Yvonne, waarvoor nogmaals mijn hartelijke dank! Een duidelijke uitleg en vooraf wat huiswerk!!
Dit is hem geworden. Ik ben heel benieuwd wat jullie ervan vinden!







 De gebruikte materialen zijn allemaal van Marianne Design!
PB 7045  = Eline's Fresh Flowers
Col 1381 = ooievaar met stempel
Col 1323 = bloem
LR 0217  = baby
LR 0307  = rammelaar
CS 0922  = tekststempel
EC 0117  = meisje met vogel
EC 0139  = baby met eekhoorn

Met deze kaart wil ik graag meedoen bij:
Marianne Design Krea Divas # 10 alles mag/buiten dit is mijn 4e inzending


Ik wens iedereen nog een hele fijne dag toe.
Creatieve groetjes,
Afke

5 opmerkingen:

  1. Leuke en verrassende kaart...:-)!!!
    Creatieve groetjes, Gaby

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Wauw Afke! Wat heb je dit mooi gemaakt! Zo mooi strak afgewerkt, mooie kleuren, super leuk ingekleurd en zoveel mooie details :) Top!
    Groetjes Chantal

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Wat een prachtig babykaartje Afke.

    Groetjes Giny

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Prachtige kaart,Afke.Leuk model. Heel veel details en mooi afgewerkt.

    Groetjes,Sylvia.

    BeantwoordenVerwijderen

Wat leuk dat je een reactie achterlaat!
Deze lees ik altijd met heel veel plezier!
creatieve groetjes, Afke