maandag 4 mei 2015

Purrfect day!

Hallo allemaal,

Bij het MD Challengeblog vragen ze om een kaart met Don en/of Daisy, en bij het Don&Daisy Blog vlinders op je kaart. En omdat ik momenteel toch wat besmet ben met het kleurvirus heb ik onderstaande kaart ingekleurd en afgewerkt met vlinders!



Gebruikte materialen:
stempel DDS 3317
PB 7038 Eline's Romantic Nursery
LR0158 vlinders
EC0152 tekststempel

Met deze kaart wil ik graag meedoen aan:
Marianne Design Challengeblog #128 Don en Daisy
Marianne Design Kreadiva's # 9 
Marianne Design Diva's
Don&Daisy #23

Ik wens iedereen nog een hele fijne avond.
Groetjes, Afke

14 opmerkingen:

  1. Prachtige kaart Afke! Het inkleuren gaat hartstikke goed :)
    Groetjes Chantal

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Super leuk kaartje afke!
    XXx Anita

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Hoi Afke. Wat een mooi vrolijk kaartje. Groeten Trijntje

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Prachtige kaart Afke! Leuk Daisy met de vlinders!
    Dank je wel voor het meedoen!
    Gr Wybrich
    DenDblog

    BeantwoordenVerwijderen
    Reacties
    1. Dank je wel voor het meedoen met de challenge bij het MDchallenge blog!
      Gr Wybrich
      DT MDchallenge blog

      Verwijderen
  5. Leuke kaart Afke gezellig staan de vlindertjes erbij.
    Gezellig dat je met onze MD challenge meedoet.
    Groetjes Ellie

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Prachtige kaart met onze lente Daisy
    Gezellig dat je met onze challenge meedoet.

    Gr. Anita
    MDblog

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Mooie kaart leuk dat je meedoet met de Don & Daisy challenge...
    Groetjes van Judith D&D team

    BeantwoordenVerwijderen
  8. Hallo Afke,

    Prachtige kaart met een lief plaatje. Leuk detail is de strik.

    Groetjes,Sylvia.

    BeantwoordenVerwijderen
  9. Hoi Afke,
    Hihi... beide challenge's mocht ik verzinnen. Voor de MD challenge blog dacht ik 'ow, leuk er komen nieuwe stempels van Don & Daisy uit' en later zag ik dat er ook weer een nieuwe challenge bij Don & Daisy van start zou gaan en vlinders zijn altijd goed!
    Dus tja, de challenge's overlappen elkaar net een paar daagjes.
    Maar je kaart is ontzettend leuk! Lekker fleurig voor het voorjaar.
    Mooi gemaakt Afke.
    Gezellig dat je meedoet bij de MD challenge blog en met de challenge van Don & Daisy.
    Lieve groetjes, Marleen
    MD challenge blog en Don & Daisy blog

    BeantwoordenVerwijderen
  10. Lief kaartje! Leuk dat je meedoet met de MDchallenge en met de Don and Daisy challenge!
    Groetjes Boukje.

    BeantwoordenVerwijderen
  11. Super lief kaartje Afke! Ik heb je genomineerd voor de Liebster award, kijk even op mijn blog. Groet Ela

    BeantwoordenVerwijderen
  12. such a sweet card! thank you for sharing with the MD divas.
    hugs, annie x

    BeantwoordenVerwijderen

Wat leuk dat je een reactie achterlaat!
Deze lees ik altijd met heel veel plezier!
creatieve groetjes, Afke