zondag 10 mei 2015

Liebster Award

Van Ela heb ik de liebster Award gekregen.
Ik voel me zeer geëerd, dankjewel Ela!
Wat is de liebster Award?
Dit is een virtuele award  om de persoon achter de blog beter te leren kennen
en om aan te geven dat je zijn/haar blog de moeite waard vind.


1. Waarom ben je een blog begonnen?
Ik wilde eens aan een wedstrijd meedoen, maar het lukte niet om de foto te plaatsen, dus heb ik toen maar een blog gemaakt. Het is echter wel heel erg verslavend!

2. Omschrijf jezelf in drie woorden
Sociaal, vriendelijk, sportief

3. Wat zou je nog graag willen kunnen/leren?
Het inkleuren van stempels en het goed combineren van papier, plaatjes en mallen!

4. Wat voor werk doe je?
Ik ben huisvrouw.

5. Wat doe je naast bloggen nog meer?
Ook op clubs mag ik graag de creaties van anderen bewonderen.

6. Op welke creaties ben je het meest trots?
Ik heb nog niet zoveel gemaakt en ik ben niet zo snel tevreden!
Dus het mooiste moet nog komen.

7. Wat staat er al heel lang op jouw to do lijst en ben je nog niet aan toegekomen?
Ik heb nog heel veel mooie mallen en stempels liggen waar ik graag iets mee wil doen!!

8. Wat lees je het liefst op een blog?
Ik kijk graag naar alle mooie creaties die voorbijkomen en op mijn eigen blog lees ik graag de leuke en lieve reacties!

9. Hoe ziet jouw ideale dag eruit?
Genoeg energie hebben om alles te kunnen doen wat ik graag wil!

10. Wat is jouw grootste verslaving?
Mijn kleinkinderen en het blijven kopen van hobby spullen !!

11. Wat zijn je grootste doelen/dromen?
Mijn grootste droom is vrede en geluk voor alle mensen!
  

Geen opmerkingen:

Een reactie plaatsen

Wat leuk dat je een reactie achterlaat!
Deze lees ik altijd met heel veel plezier!
creatieve groetjes, Afke