zondag 24 mei 2015

Kinderkaart

Hallo allemaal,

Allereerst een bedankje voor alle lieve reacties op mijn berenkaarten! De buren vonden ze erg leuk!
En een woord van welkom voor mijn nieuwe volger Miranda! Ik hoop dat we elkaar kunnen inspireren!
Morgen is de dochter van mijn "petekind" en buurmeisje jarig. Voor haar maakte ik deze kaart.



Gebruikte materialen:
Col 1374;
knipvel 3DHM0034;
paperbloc Action
Met deze kaart wil ik graag meedoen aan:
KreaDivas  #10

Iedereen nog een fijn Pinksterweekend.
Lieve groetjes,
Afke


2 opmerkingen:

  1. Wat een leuke, vrolijke kaart heb je gemaakt. Die vind ze vast prachtig
    Groetjes Hetty

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Superleuke vrolijke verjaardagskaart,Afke.Leuk is het schoolbord met het telraam.

    Groetjes,Sylvia.

    BeantwoordenVerwijderen

Wat leuk dat je een reactie achterlaat!
Deze lees ik altijd met heel veel plezier!
creatieve groetjes, Afke