maandag 25 mei 2015

In verwachting

Goedenmorgen allemaal,

Voor mijn fysiotherapeute die deze week met zwangerschapsverlof gaat heb ik onderstaande kaartje gemaakt. Ze maakte al snel bekend dat het een meisje werd en het papierblok van Eline is toch prachtig om mee te werken!


Ik ben benieuwd wat jullie ervan vinden!

Gebruikte materialen:
CR1239
LR 0272 onder het bloemetje
Col 1381
PB 7045 Eline's Fresh Flowers

Deze kaart doet mee aan:
Marianne Design Krea Diva's # 10 alles mag (dit is mijn 2e inzending)
Marianne's Design Divas #5 Pink Please

Iedereen nog een fijne Pinkster maandag!
Lieve groetjes,
Afke

6 opmerkingen:

  1. Prachtig kaartje Afke!!

    Groetjes Giny

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Wat een super mooie kaart Afke! Super leuk gedaan met het venster en het plaatje erachter! Het papier van Eline staat er inderdaad heel mooi bij :)
    Groetjes Chantal

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Prachtige kaart,Afke. Mooi designpapier.

    Groetjes,Sylvia.

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Prachtige kaart Afke. Zal ze vast blij mee zijn.
    Groetjes Anita

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Heel lief Afke, en dat papier is geweldig en lekker fris! Groet Ela

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Mooi roze MD kaartje...wat fijn dat je meedoet bij Marianne Design Divas, hoop dat je nogmaals mee gaat doen deze maand, succes, lg Blankina

    BeantwoordenVerwijderen

Wat leuk dat je een reactie achterlaat!
Deze lees ik altijd met heel veel plezier!
creatieve groetjes, Afke