donderdag 30 april 2015

Verjaardag

Goedenavond allemaal,
Allereerst  wil ik iedereen bedanken voor de reactie op mijn vorige blogbericht. Ik lees deze altijd met veel plezier! Ook een woord van welkom aan Anita. Wat leuk dat je volger bent geworden! Misschien wil je mij nog even opgeven wat jouw blognaam is, zodat ik ook bij jou kan komen kijken!
De komende periode zijn veel van mijn buurkinderen jarig. Het onderstaande kaartje heb ik gemaakt voor Eva, die morgen jarig is.


Iedereen een hele fijne avond! 
Knutselgroetjes, 
Afke

3 opmerkingen:

  1. Wat een leuke kaart Afke. Wat een geluk dat de buurkindertjes ook een kaartje krijgen.
    Groetjes Hetty

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Super leuke verjaardagskaart Afke! Zo lekker vrolijk :) Daar zullen de buurtkinderen blij mee zijn denk ik :)
    Groetjes Chantal

    BeantwoordenVerwijderen

Wat leuk dat je een reactie achterlaat!
Deze lees ik altijd met heel veel plezier!
creatieve groetjes, Afke