woensdag 11 februari 2015

Vintagekaart

Goedenavond allemaal,

Mijn zus heeft de spiegel stans en was zo lief om er een voor mij uit te draaien. Dus vandaag daarmee aan de slag gegaan en een vintagekaartje gemaakt.




Gebruikte materialen:
Knipvel VK 9536; LR 0322, flower mirror; CR 1202, de bloem; LR 0157, swirls;
een lintje en plakparel.

Deze kaart laat ik meedoen aan:
de Marianne Design Club wedstrijd van februari, # een romantische vintagekaart;
Cards2create # 18 vintage kaart;

Iedereen nog een fijne avond,
groetjes, Afke

5 opmerkingen:

  1. Wat een mooi, vintagekaartje Afke! Heel gaaf!

    Bedankt voor het meedoen met de challenge bij Cards2Create!

    Lieve groet, Nicolette

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Hoi Afke wat een ontzettend mooie romantische vintagekaart! Ik vind hem echt schitterend :)
    Groetjes Chantal

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Hoi Afke,
    leuk, romantisch kaartje in mooie pasteltinten, de mallen zijn erg leuk
    groetjes Ans

    BeantwoordenVerwijderen

Wat leuk dat je een reactie achterlaat!
Deze lees ik altijd met heel veel plezier!
creatieve groetjes, Afke