dinsdag 24 februari 2015

Vintage

Goedenavond allemaal,

Hebben jullie dat ook? Je moet een felicitatiekaart maken voor een man, maar je hebt geen idee wat het moet worden? Dit weekend heb ik me gewaagd aan een vintage mannenkaart. Ik ben heel benieuwd wat jullie ervan vinden?




materialen:
Knipvel VK 9509; PK 9116;
LR 0211 - 0280 - 0296 en COL 1324

Deze kaart doet mee bij:
we love vintage challengeblog # 42 - mannen/jongenskaart;
de creatieve zebra # 18 - voertuig op je kaart;

Iedereen nog een fijne avond!

Groetjes,
Afke

10 opmerkingen:

  1. Hoi Afke ja dat ken ik ook haha. Je vintage mannenkaart is super geworden! Daar zal een man heel blij mee zijn denk ik ;)
    Groetjes Chantal

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Mooi gedaan, mannenkaarten vind ik ook niet zo gemakkelijk. Heel mooi achtergrondpapier ook!
    Groetjes, Karin

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Nou dit ziet er heel mannelijk uit hoor en ja het blijft moeilijk he voor die mannen. Leuk dat je meedoet aan de challenge van WLVC.

    Groetjes van Jolanda

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Grappig effect hebben je gecreeerd met de auto zo schuin op de lantaarnpaal Afke, bedankt voor het meedoen bij WLVC.
    groetjes Liesbeth

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Hoi Afke een mooie stoere kaart. Groeten Trijntje

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Wat een mooie vintage kaart! Bedankt voor het meedoen met WLVC.

    groetjes
    Jacqueline

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Lastig hè die mannenkaarten....en dan ook nog vintage maar je bent op de goede weg hoor hahaha. Ziet er prima uit....misschien een volgende keer nog zoiets als een touwtje gebruiken of een stukje jute....ik noem maar iets. Je zult zien dat het steeds makkelijker gaat...elke keer doe je wel weer een ideetje op en onthoud je dat voor je volgende mannenkaart.....maar het is ook voor mij niet de favoriete kaart om te maken hoor hahaha.
    Fijn dat je meedoet aan de challenge van WLVC.
    xxx Plony

    BeantwoordenVerwijderen
  8. Ik vind het ook moeilijk hoor een mannenkaart en helemaal als het ook nog vintage moet zijn. Maar het is je goed gelukt!
    groetjes Anita

    BeantwoordenVerwijderen
  9. Wat is ie leuk geworden!
    Ook het gebruik van de rode kleur, weer eens wat anders dan het bruin/zwart.
    Zeker goed gelukt, bedankt voor je deelname bij WLVC
    succes en hopelijk tot de volgende keer!
    Groetjes Jacomijn

    BeantwoordenVerwijderen

Wat leuk dat je een reactie achterlaat!
Deze lees ik altijd met heel veel plezier!
creatieve groetjes, Afke