maandag 23 februari 2015

Sketch

Hallo allemaal,
Welkom aan mijn nieuwe volgers Ina en Ellen. Ik hoop dat mijn kaartjes jullie kunnen inspireren. En natuurlijk een bedankje voor iedereen die een reactie op mijn kaarten achterlaat. Het is zo leuk om alle reacties te lezen.
Bij de schatkist is er deze maand een wedstrijd met een sketch. Nu had ik dat nog nooit gedaan en ik vond het wel een uitdaging.



Gebruikte materialen zijn:
Knipvel VK 9504; PK 9082 (dark vintage);
Col 1323 en 1325;
LR 0128 en 0157;
CR 1272.
Deze kaart doet mee aan:
kaartenblog de schatkist # februari - sketch
Marianne Design KreaDivas # alles geht of gute besserung
Marianne Design Divas # linten en/of parels;
de egel # 2 bloemen op je kaart;

Vorige maand wees de random bij MD KreaDivas mij aan als winnaar en vrijdag lag een envelop op de mat met deze inhoud:

Hoe mooi is dat!

Ik wens iedereen nog een fijne dag,

Kreatieve groet,
Afke

10 opmerkingen:

  1. Leuk kaartje en gefeliciteerd met je prijs!!!
    Creatieve groetjes, Gaby

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Je hebt de sketch heel mooi verwerkt Afke! Gefeliciteerd met je mooie prijs :)
    Groetjes Chantal

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Mooi kaartje, Afke.

    Gefeliciteerd met je gewonnen prijs.

    Groetjes Giny

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Hoi Afke,
    wat een mooie, vrolijke kaart, je hebt een prachtig plaatje gebruikt,
    gefeliciteerd met je mooie prijs,
    groetjes Ans

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Hij is prachtig geworden je sketch kaart!
    En wat een fantastische prijs heb je gewonnen!
    Groetjes Anita

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Super mooie prijs ...en nu weer zo'n mooi MD kaartje...succes maar weer..Fijn dat je meedoet bij Marianne Design Divas én Marianne Design Kreadivas,
    LG Blankina

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Super leuk dat je meedoet met onze Challenge !
    Bedankt voor je deelname en veel succes.

    {Blog De Egel}

    BeantwoordenVerwijderen
  8. Mooie en frisse kaart, je afbeelding vind ik ook erg leuk. Fijn dat je meedoet met de uitdaging van de Egel: bloemen. Groetjes, Nelleke

    BeantwoordenVerwijderen
  9. Supercute ,a nice sketch and work with layers and dies!Thank you so much for entering our Kreadiva´s challenge this month!Good luck!
    Greets Gudrun DT

    BeantwoordenVerwijderen
  10. Beautiful card. Thanks for joining us at MD Kreadivas.

    Jay Jay

    BeantwoordenVerwijderen

Wat leuk dat je een reactie achterlaat!
Deze lees ik altijd met heel veel plezier!
creatieve groetjes, Afke