donderdag 12 februari 2015

Cadeau

Hallo allemaal,
Laatst heb ik meegedaan bij de Schatkist bij het maken van een SOL = scrap on line.
Nu kon ik het die avond niet bijbenen en heb ik de kaart in een later stadium afgemaakt.
Bij deze wil ik Glenda nogmaals danken voor het delen met ons en haar duidelijke uitleg!!
Het losse doosje, waar je iets in kunt doen, schuif je in de hoes.
Op de foto lijken de lintjes wat blauw, maar ze zijn paars!

Dit is mijn creatie geworden


 
 
 
 
Toch een leuk weggevertje!!
 
Gebruikte materialen:
papier van de Action
LR 0157 swirl
CR 1225 hart
knipvel MB 0050
PK 9107 Daisy
Col 1306 hartje
Alfabet
lint, roosje en plakparels.
 
Deze kaart wil ik graag mee laten doen aan
 
Iedereen nog een fijn weekend.
 
Hartelijke groet,
Afke
 
 

5 opmerkingen:

  1. Feestelijk en mooi in paars!!!
    Creatieve groetjes, Gaby

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Hoi Afke wat is je SOL uitwerking schitterend geworden! De kleuren paars zijn echt heel mooi en de materialen passen er perfect bij :)
    Groetjes Chantal

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Hoi Afke,
    Heel mooi gemaakt, leuk dat het doosje in de kaart zit, prachtige kleuren heb je
    gebruikt..
    groetjes Ans

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Mooi Doosje Afke.
    In hele mooie kleuren paars.
    Super!!

    Lieve groet Giny

    BeantwoordenVerwijderen

Wat leuk dat je een reactie achterlaat!
Deze lees ik altijd met heel veel plezier!
creatieve groetjes, Afke