dinsdag 6 januari 2015

Verjaardagskaart

Hallo allemaal,
Allereerst wens ik iedereen nog een heel fijn, gelukkig, gezond, liefdevol en creatief 2015!
Door alle drukte van de laatste weken van het jaar ben ik eigenlijk nergens aan toe gekomen.
Het was allemaal super gezellig, maar erg druk.
Vorig jaar heb ik het boekje van Petra van Dam aangeschaft nl "een jaar vol kaarten". Ongelooflijk wat een mooie kaarten er door haar gemaakt zijn. Doordat ze nogal bewerkelijk zijn is het geen kaart die je zomaar iemand stuurt! Ik heb dit ervan gemaakt.

VOORKANT KAART





BINNENKANT KAART


Ik wil deze kaart graag mee laten doen aan Hobby Nu #45 verjaardagskaart


Gebruikte materialen:
PK 9085; knipvel VK9524; CS 0855; LR 0235; LR 0200; LR 0156;  LR 0157; LR 0212;
            borduurgaren, lint en bloemetjes;                                                                                                             

Iedereen nog een hele fijne avond!

Hartelijke groet,
Afke

2 opmerkingen:

  1. Wat een schitterende kaart ook de binnenkant is prachtig afgewerkt, super gedaan!
    groetjes Anita

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Hoi Afke wat een schitterende kaart! Inderdaad prachtig afgewerkt! Ik vind het echt fantastisch en je kan ookal zo mooi borduren :) Succes met de wedstrijd :)
    Groetjes Chantal

    BeantwoordenVerwijderen

Wat leuk dat je een reactie achterlaat!
Deze lees ik altijd met heel veel plezier!
creatieve groetjes, Afke