dinsdag 6 januari 2015

Verjaardagskaart 2

Hallo allemaal,

Vandaag ben ik weer even op dreef en heb ik de onderstaande kaart gemaakt.  Mijn zus was zo lief om deze mal voor mij uit te draaien en ik vond dat ik haar dan ook meteen maar moest laten zien wat ik ermee gedaan heb.






Gebruikte materialen: lr 0327 Anja's Circle, Col 1325 Christmas Banner, PK 9107 en het plaatje is van Victorian Vintage 9527;
Deze kaart wil ik graag mee laten doen bij de Egel # alles mag.

Iedereen nog een hele fijne avond.
Hartelijke groet,
Afke

11 opmerkingen:


  1. Wat leuk dat je meedoet met onze eerste Challenge !
    Dat is zeker een mooie mal, en je hebt er ook een
    schitterende kaart mee gemaakt ☺
    Veel succes met de Challenge.

    Liefssss Erica
    {Heidebloempjuh}
    {DT De Egel}

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Toppertje het is je gelukt!
    En wat een mooie kaart ook weer!
    XX

    BeantwoordenVerwijderen
    Reacties
    1. trots op mezelf! Maar zonder jou was het me nooit gelukt!!!!

      Verwijderen
  3. Hoi Afke wat een prachtige kaart! En wat lief dat Anita de mal voor je uit wilde draaien :) Succes met de challenge :)
    Groetjes Chantal

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Mooi kaartje heb je gemaakt!
    Leuk dat je meedoet aan de eerste challenge van ons bij de Egel.
    Groetjes,
    GerJanne

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Echt een geweldig mooie kaart Afke!
    Tof gedaan met de frisse groene kleuren.
    Lieve groetjes, Marleen

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Hoi wat een prachtige kaart.
    leuk dat je mee doet aan de Challenge van de Egel.
    Groetjes Sandra

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Hoi Afke. Prachtig deze kaart. Groeten Trijntje

    BeantwoordenVerwijderen
  8. Wat een plaatje Afke, mooie kleur groen...
    Dank je voor je deelname aan de challenge bij de Egel.
    Lieve groetjes Miranda

    BeantwoordenVerwijderen

  9. Super dat je meedoet met onze eerste Challenge !
    Bedankt voor je deelname en veel succes.

    {Blog De Egel}

    BeantwoordenVerwijderen
  10. Mooi geworden en een mooie kleur groen ook. Fijn dat je met de uitdaging van Hobbywinkel de Egel meedoet. groetjes, Nelleke

    BeantwoordenVerwijderen

Wat leuk dat je een reactie achterlaat!
Deze lees ik altijd met heel veel plezier!
creatieve groetjes, Afke