donderdag 15 januari 2015

Schatkist

                                              Goedenavond allemaal,

Allereerst wil ik iedereen bedanken die een reactie achter heeft gelaten op mijn kaarten. Het is toch ontzettend leuk om al deze berichtjes te lezen! Ook wil ik al mijn volgers bedanken en proberen om ook op hun kaarten een reactie achter te laten!
En dan natuurlijk iedereen die heeft gereageerd op de geboorte van onze kleinzoon Sven. Leuk hoor al die felicitaties!

Kaartenblog De-schatkist bestaat 2 jaar en daarvoor vragen ze een kleurige feestkaart.
Van mijn zus kreeg ik vorig jaar deze stempel die ze met embossingpoeder had behandeld. Ik vond het plaatje zeer toepasselijk voor het kaartenblog en heb er dit feestkaartje mee gemaakt!


Gebruikte materialen:
papierblok van de Action; CR 1279; Col 1324.

Iedereen nog een fijne avond.

Hartelijke groet,
Afke



9 opmerkingen:

  1. Hoi Afke heel leuk deze kaart. Hel mooi de stempel in het wit op kraft. Groeten Trijntje

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Wat een leuk schattig kaartje heb je met het stempelafdrukje gemaak. blijft mooi embssingpoeder op kraft.

    groetjes Anita

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Leuke kaart, Afke! Nog gefeliciteerd met je kleinzoon en wat een prachtig doosje heb je gemaakt, héél mooi! Ik ben ook volger geworden.
    Groetjes, Karin

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Hoi Afke,
    wat een leuk afdrukje, je hebt weer een prachtig kaartje gemaakt,
    fijn weekend,
    groetjes Ans

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Hoi Afke en of de stempel toepasselijk is voor het twee jarig bestaan van De Schatkist! Schitterende kaart heb je gemaakt en ik vind het zo mooi dat je de stempel met wit hebt gedaan :) Super!
    Groetjes Chantal

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Mooie kaart,Afke. Leuke toepasselijke stempel.
    Ik ben gelijk volger geworden.

    Groetjes,Sylvia.

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Hallo Afke, leuke kaart heb je gemaakt zo met wit op kraft! Mooie combi. En nog van harte met de geboorte van het kleine manneke Sven! Groet, Ela

    BeantwoordenVerwijderen
  8. Hoi Afke.

    Wat een leuke kaart en inderdaad heel toepasselijk !!

    Groetjes Giny

    BeantwoordenVerwijderen
  9. Heel mooi kaartje!!!

    Leuk dat je mijn nieuwe volger bent, een warm welkom!!! En jij bent ook een volger rijker...:-), je maakt mooie dingen. Geniet van je hobby.
    Creatieve groetjes, Gaby

    BeantwoordenVerwijderen

Wat leuk dat je een reactie achterlaat!
Deze lees ik altijd met heel veel plezier!
creatieve groetjes, Afke