woensdag 14 januari 2015

GEBOORTE

                                                           Hallo allemaal,

Afgelopen zaterdag zijn we weer verblijd met de komst van een kleinzoon! Het is een lief klein kereltje en heet Sven. Natuurlijk vond ik dat ik voor onze zoon en schoondochter een kaartdoosje moest maken voor het bewaren van bijzondere dingen van Sven. Het is niet helemaal geworden wat ik voor ogen had, maar de kersverse ouders waren er blij mee!



Gebruikte materialen: Knipvel MB 0136; Paper Bloc Hello Sweet Baby; letters en cijfers van MD;
LR0234; LR 0241; LR 0157; kant, knoop, lint en bloem.

Ik wil dit doosje graag mee laten doen aan:
de Creatieve Zebra #17, nieuwe woning- geboorte - baan;
Duymelo Design Team, januari 2015;



En hier nog een foto van Sven:


Jullie zullen vast wel begrijpen hoe trots we zijn op dit mannetje.

Iedereen nog een hele fijne dag.

Groetjes van Afke


10 opmerkingen:

  1. Hoi Afke gefeliciteerd met je kleinzoon Sven!!!! Ik begrijp zeker hoe trots jullie zijn op dit kleine mannetje :) En het cadeau ziet er ook prachtig uit!
    Groetjes Chantal

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Hoi Afke, ik kwam via via op je blog. Gefeliciteerd met je kleinzoon en wat een mooi doosje heb je gemaakt voor zijn bijzondere dingetjes. Ik zag dat je nog niet zolang een blog hebt, en zou het leuk vinden om volger te worden bij je.

    Liefs, Sjanie

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Ik vind het doosje erg mooi geworden leuk met het berenplaatje erop.
    En het is zeker een prachtig mannetje! oma's trots!
    groetjes Anita

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Hoi afke gefeliciteerd met je kleinzoon. wat een schatje,Je hebt een erg leuk doosje gemaakt. groeten Trijntje

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Hoi Afke,
    wat heb je een prachtige kleinzoon gekregen en je hebt er een supermooi doosje voor gemaakt, ik kwam via via op je blog en ben gelijk volger geworden,
    groetjes Ans

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Heel mooi doosje, super!!!
    Leuk dat je meedoet aan onze challenge.
    Dank voor je inzending.

    Creatieve groetjes, Gaby DT DCZ

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Wat een superlief baby doosje.
    Leuk dat je meedoet met de challenge van Duymelot.

    xxx Tineke

    BeantwoordenVerwijderen
  8. Gefeliciteerd met je kleinzoon en wat een mooi mannetje.
    Wat een prachtig cadeau heb je voor de ouders gemaakt.
    Gezellig dat je mee doet bij de Creatieve Zebra

    Groetjes Jane DT DCZ

    BeantwoordenVerwijderen
  9. Gefeliciteerd met je kleinzoon.
    En wat een prachtig doosje!!
    Super.

    Groetjes Giny.
    Ik ben maar gelijk volger geworden.
    kom graag terug, zie zoveel moois!!

    BeantwoordenVerwijderen
  10. Wat een mooi doosje heb je gemaakt, gefeliciteerd met je kleinzoon en succes met je deelname bij DCZ.

    groetjes
    Folkje

    BeantwoordenVerwijderen

Wat leuk dat je een reactie achterlaat!
Deze lees ik altijd met heel veel plezier!
creatieve groetjes, Afke