zaterdag 31 januari 2015

Feest

Goedenmiddag  allemaal,

Allereerst een extra warm welkom aan mijn nieuwe volgers. Fijn dat jullie een reactie achterlaten op mijn creaties.
Bij de laatste wedstrijd van de Marianne Design Club heeft de random mij aangewezen als winnaar en mocht ik onderstaande prijs ontvangen! Super mooi, ik ben er erg blij mee!



Omdat de Marianne Design Club 5 jaar bestaat wilden ze graag een verjaardagskaart ontvangen.
Natuurlijk wilde ik graag iets maken waarbij ik bovenstaande prijs kon gebruiken!



Gebruikte materialen zijn:
PK 9108 Garden Party; Col 1305 en 1324, CS 0855.
Deze kaart wil ik ook mee laten doen aan de Schatkist # een zeskante kaart.

Iedereen een heel fijn weekend.

Hartelijke groet,
Afke

6 opmerkingen:

  1. Hoi Afke,
    wat heb je een mooie prijs gewonnen en je kaartje is prachtig,
    groetjes Ans

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Hoi Afke je hebt een heel mooi kaartje gemaakt met je gewonnen prijs!
    Groetjes Chantal

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Mooie kaart heb je gemaakt met de prijs Afke!!
    Gezellig dat je ook volger van mijn blog bent geworden.
    Fijne zondag en lieve groetjes, Marleen

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Je hebt een prachtige kaart gemaakt met je gewonnen prijs.

    Lieve groet Giny

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Gefeliciteerd met je prijs, Afke. Je kaart is ook leuk. Apart model.

    Groetjes,
    Sylvia.

    BeantwoordenVerwijderen

Wat leuk dat je een reactie achterlaat!
Deze lees ik altijd met heel veel plezier!
creatieve groetjes, Afke