vrijdag 9 januari 2015

Don in de hoofdrol

Hallo allemaal,
Ik weet niet hoe het bij jullie is, maar hier stormt het behoorlijk! Lekker weer om op je hobbykamer te zitten en even te knutselen. Bij het Don&Daisy Blog vragen ze om een kaart met Don in de hoofdrol. Ik laat Don de pakjes uitpakken die hij onder de kerstboom heeft gevonden.



Gebruikte materialen zijn: CR 1226, 1227 en 1261; Col 1324; knipvel DDK3216 en PB 9107 Don&Daisy,
wat restjes papier van winterbloks, lint en hobbydots.
Deze kaart wil ik graag mee laten doen aan:
Kreadivas's #5, kerst met snoesjes en don&daisy;
Don&Daisy #20, Don in de hoofdrol.

Iedereen nog een hele fijne dag en een heerlijk weekend gewenst!
Groetjes, Afke

5 opmerkingen:

  1. Hoi Afke hier stormt het ook behoorlijk! Leuke kaart heb je weer gemaakt :)
    Groetjes Chantal

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Ik zit net mijn boterhammetje te eten en wat zie ik......mijn zus heeft de smaak te pakken!
    Leuke kaart grappig ook met de pakjes onder de boom.
    groetjes Anita

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Mooie kaart Afke!
    Schattig met de kerstcadeautjes onder de boom.
    Vast een fijn weekend en lieve groetjes, Marleen

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Mooi kaartje! Leuk dat je meedoet met de challenge van Don en Daisy!
    Groetjes Boukje.

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Hoi Afke,
    Ik kende je nog niet...maar vind het super leuk dat je op mijn blog een berichtje plaatste. Dankjewel. Het doet me goed dat ik het toch aan iedereen verteld heb op mijn blog. Voel me zeer begrepen door iedereen. De herkenning die ik krijg. Ook van jou. Ik heb nog niet echt persoonlijke berichten naar iedereen gestuurd maar wilde graag weten wie je bent. En dus ook volger van je geworden. Je maakt mooie kaarten.
    Nog niet lang in blogland geloof ik, toch?
    Groetjes Anita

    BeantwoordenVerwijderen

Wat leuk dat je een reactie achterlaat!
Deze lees ik altijd met heel veel plezier!
creatieve groetjes, Afke