zaterdag 20 december 2014

Trapkaart

Hallo allemaal,

Nog een paar dagen en dan is het al weer Kerst. Alle zelfgemaakte kerstkaarten van dit jaar (zo'n 30 stuks!) heb ik nu verzonden! De laatste is voor mijn zus Anita, die zelf hele mooie kaarten maakt! Ik hoop dat zij dit berichtje nog niet leest, want dan is het geen verrassing meer!!






Gebruikte materialen: Joy paperbloc; knipvel IT ; sneeuwpapier van MD;
LR nrs 0142; 0127; 0181; 0286; 0182; 0283; 0178; 0179;
CR nrs 0178 en 0179;

Deze kaart wil ik graag mee laten doen aan:
de creatieve zebra # kerst maar dan anders;
marianne design divas # kerst
Duymelot # kerst
Hartelijke groet, Afke





4 opmerkingen:

  1. Hij is werkelijk schitterend! En in het echt veel mooier!
    Staat hier op de kast te pronken!
    groetjes Anita

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Hij is echt prachtig !!!

    Groetjes Jolanda
    Marianne's design Divas

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Daar zal je zus wel blij mee zijn. Hij is echt heel mooi geworden.
    Leuk dat je mee doet bij De Creatieve Zebra

    Groetjes Jane DT DCZ

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Heel mooi!!!
    Leuk dat je meedoet aan onze challenge.
    Dank voor je inzending.

    Creatieve groetjes, Gaby DT DCZ

    BeantwoordenVerwijderen

Wat leuk dat je een reactie achterlaat!
Deze lees ik altijd met heel veel plezier!
creatieve groetjes, Afke