zaterdag 20 december 2014

Nog een kerstkaartje

Hallo allemaal,

Mijn man gaf al aan dat ik aardig opgeknapt was, want ik breng nu menig uurtje door op mijn hobby-kamer!
Zo ook gisteren weer een aantal kaartjes gemaakt.
Onderstaande kaartje heb ik niet helemaal zelf bedacht. Ik vond het patroon in mijn map met kaarten die ik erg leuk vond! en aangezien ik nog een stukje knipvel overhad, heb ik dit ervan gemaakt.



Gebruikte materialen: PB 7044 Eline's Woodland; knipvel AK0059, col 1339 en 1342;

Deze kaart wil ik  graag mee laten doen aan AnmaCreatief#39, alles mag 3;
Marianne design Challenge Blog # Eline's Dieren;

Iedereen nog een fijne dag.
Hartelijke knutselgroet, Afke

13 opmerkingen:

  1. Hoi Afke wat een ontzettend leuke kaart! Je hebt de mallen zo leuk gebruikt en ik vind het designpapier echt heel leuk combineren! Succes met de challenge :)
    Groetjes Chantal

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Ook ik vind je kaartje super leuk!! echt super :) het knipvel blijft leuk he?

    Een fijn weekend en
    lieve groetjes, Mandy

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Mooie kerstkaart heb je gemaakt Afke!
    Heel leuk met de diertjes die de cijfers 2015 vasthouden.
    Gezellig dat je meedoet met onze challenge.
    Groetjes,
    Marleen
    MD challenge blog

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Leuk geworden met de 2015! Leuk dat je meedoet met de MDchallenge!
    Groetjes Boukje.

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Leuke kaart !!
    Gezellig dat je meedoet.

    Mieke, MD Challenge blog

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Leuke kaart Afke.
    Gezellig dat je meedoet met onze challenge

    Gr. Anita
    MDblog

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Erg leuk kaartje Afke met de Elines diertjes die 2015 aankondigen.
    Gezellig dat je met onze MD challenge meedoet.
    Groetjes Ellie

    BeantwoordenVerwijderen
  8. Wat een leuk kaartje. Gezellig dat je deze maand 3x hebt meegedaan aan onze challenge bij Anmacreatief. Groetjes Helen

    BeantwoordenVerwijderen
  9. Heel leuk gemaakt.
    Ze blijven leuk hè, die diertjes?
    Gezellig dat je meedoet aan de challenge.

    Groetjes,
    Yvonne
    MD challenge blog.

    BeantwoordenVerwijderen
  10. leuke kerstkaart
    bedankt voor het meedoen
    groetjes jolanda bongers
    DT Challengeblog MD

    BeantwoordenVerwijderen

Wat leuk dat je een reactie achterlaat!
Deze lees ik altijd met heel veel plezier!
creatieve groetjes, Afke