maandag 15 december 2014

Kerstlabel

Hallo allemaal,

Op het moment dat ik dit schrijf ben ik net weer een beetje aan het opkrabbelen van een virusinfectie. Daar kun je behoorlijk ziek van zijn. Maar gelukkig gaat het nu weer beter.
Ik ben even bezig geweest met een labelkaart. Dat is de vraag bij het Marianne Designblog en ik vond het een leuke opdracht en wilde daar dus graag aan mee doen!



De gebruikte materialen: Pb 7040, Scandinavian Winter, CR 1226, LR 0286, LR 0187, DDK 3217 en de sterren van de memorybox.

Deze kaart wil ik graag mee laten doen aan:
Marianne Design Challenge Blog # 118, label met MD stempel/afbeelding en MD materialen;
AnMaCreatief # 39, alles mag nr 2;
Marianne Design Kreadiva # 5 Snoesje en don&daisy;

Verder wil ik jullie toch even laten zien wat een mooie prijs ik gewonnen heb bij de vorige challenge. Ik ben er erg blij mee en heb vandaag voor onze kleinkinderen een kaart gemaakt!


Ik hoop dat ze hem leuk vinden!

Rest mij nog iedereen een hele fijne dag te wensen,

Hartelijke groet,
Afke


10 opmerkingen:

  1. Blij dat je weer beter bent! Nu maar hopen dat Bart niet ziek word zodat je tenminste het weekend kunt komen!
    Leuke label heb je gemaakt het kaartje voor de meisjes had ik al gezien en is erg schattig!
    Tot Zaterdag!
    groetjes Anita

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Schitterende cadeaulabel heb je gemaakt Afke!
    Mooi gedaan met de kleuren rood en blauw.
    De kaart met de kerstbeer is heel leuk geworden, fijn te zien dat je al in de gelegenheid bent geweest ermee te knutselen!!
    Gezellig dat je weer meedoet met onze challenge.
    Groetjes,
    Marleen
    MD challenge blog

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Mooie label heb je gemaakt Afke en wat leuk dat je ook al een kaart met je gewonnen spulletjes hebt gemaakt en ons hier laat zien.
    Bedankt voor het meedoen met onze MD challenge.
    Groetjes Ellie

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Hoi Afke je label is ontzettend mooi geworden! Wat een leuke kaart heb je gemaakt met je gewonnen prijs :) Ik wens je veel beterschap en hoop dat je je snel weer helemaal beter voelt! Succes met de challenge :)
    Groetjes Chantal

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Hoi Afke. Wat een mooi label heb je gemaakt en gefeliciteerd met je prijs. je creatie ziet er mooi uit met de beer. Groeten Trijntje

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Schitterend label!
    Leuk om te zien dat je met prijs al wat gemaakt hebt!
    Dank je wel voor het meedoen!
    Gr Wybrich
    DT MDchallenge blog

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Mooie frisse kleuren! Leuk dat je gelijk wat met je prijs hebt gemaakt! Leuk dat je meedoet met de MDchallenge!
    Groetjes Boukje.

    BeantwoordenVerwijderen
  8. leuke kerst label
    mooie kleurtjes
    bedankt voor het mee doen
    groetjes jolanda bongers
    md challenge blog

    BeantwoordenVerwijderen
  9. Totally adorable!
    Thanks for playing along with us at Kreadiva´s !
    xx Nela

    BeantwoordenVerwijderen
  10. Your card and tag are both adorable. Thanks for joining us at MD Kreadiva's this month.

    Jay Jay

    BeantwoordenVerwijderen

Wat leuk dat je een reactie achterlaat!
Deze lees ik altijd met heel veel plezier!
creatieve groetjes, Afke