woensdag 10 december 2014

Kerstkaart in rood en groen

Goedenavond allemaal,
Allereerst wil ik iedereen bedanken voor hun lieve reacties en complimenten voor mijn kaarten. Als beginnende blogger zijn dit echte opstekers. En .... ik ben helemaal verrast, want ik won de 2e prijs bij  het Marianne Design Challenge blog met mijn bruin witte kaart! Wat een super leuk Sinterklaas cadeautje!
Vandaag weer druk bezig geweest met het maken van kerstkaarten. Bij Marianne Design Club vragen ze om een rood/groene kerstkaart.


Gebruikte materialen zijn: PB 7044, Knipvel 3HDM 0065, Col 1315 en 1342, LR 0244 en CS 0880.
Deze kaart wil ik mee laten doen aan:

Marianne Design Clubs
AnMaCreatief # 39 alles mag;
Marianne's Design Diva's  # winter;
Hobby Nu  # 44 Winter
Marianne Design kreadivas  # 5 snoesje en don&daisy

Ik wens iedereen nog een hele fijne avond.
Hartelijke groetjes van Afke

5 opmerkingen:

  1. Een leuke winterkaart met het snoesje.
    Gezellig dat je meedoet bij MD Divas.
    Groetjes Tineke

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Adorable work!
    MIhaela- MD Divas Challenge Blog

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Leuk kaartje gezellig dat je meedoet aan onze challenge bij Anmacreatief. Groetjes Helen

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Totally adorable!
    Thanks for playing along with us at Kreadiva´s !
    xx Nela

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Cute card! Thanks for joning us at MD Kreadivas this month.

    Jay Jay

    BeantwoordenVerwijderen

Wat leuk dat je een reactie achterlaat!
Deze lees ik altijd met heel veel plezier!
creatieve groetjes, Afke